حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سهم ال‌جی از تامین نمایشگر LTPO OLED آیفون ۱۵ بیشتر خواهد بود

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل

قرار داشتن در زنجیره تامین آیفون‌های اپل یک موقعیت بسیار خوب و پول‌ساز است. در بخش تامین نمایشگر آیفون‌های این برند، تولیدکننده‌های مختلف همواره در تلاش برای کسب سهم بیشتر هستند، دقیقا مثل هر بخش دیگر تامین‌کننده یک آیفون. در جدیدترین گزارش منتشر شده پیرامون iPhone 15 یک تغییر احتمالی پیش‌بینی می‌شود. گفته شده که سهم ال‌جی از تامین نمایشگر LTPO OLED آیفون ۱۵ بیشتر خواهد بود.

نمایشگر LTPO OLED آیفون ۱۵

بر اساس گزارش جدیدی از نشریه کره جنوبی The Elec، ال‌جی دیسپلی سهم خود از تامین پنل LTPO OLED را در سری آیفون 15 پرو افزایش خواهد داد.

طبق گزارش ها، ال‌جی ظرفیت تولید LTPO OLED خود را برای پاسخگویی به تقاضای زیاد برای آیفون ۱۵ پرو و ۱۵ پرو مکس امسال افزایش داده است. این پیشرفت می‌تواند خبر بدی برای سامسونگ باشد. طبق گزارش‌ها سامسونگ تا 70 درصد از تمام پنل های OLED را برای سری آیفون 14 پرو تامین کرده است.

بد نیست بدانید که ال‌جی در سال گذشته از نرخ بازده پایین پنل‌های OLED LTPO خود رنج برد. همین مشکل به نوبه خود منجر به تاخیر در عرضه آیفون 14 پرو مکس شد. این به سامسونگ اجازه داد تا به جای ال‌جی سفارش‌های اضافی را بپذیرد، اما این موضوع هزینه بیشتری برای اپل به همراه داشت.

شایان ذکر است که ال‌جی و سامسونگ اخیرا قراردادی منعقد کرده‌اند که بر اساس آن ال‌جی از سال ۲۰۲۴ تا ۲۰۲۶ پنل‌های OLED را برای تلویزیون‌های OLED اندازه ۷۷ و ۸۳ اینچی سامسونگ تامین خواهد کرد.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید رقابت برای به دست آوردن سهم بیشتر از تامین قطعات iPhone 15 به کدام سمت پیش برود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)