حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت شیائومی ۱۳ اولترا در اروپا بسیار ارزان تر از انتظار خواهد بود

نوشته

9 ماه قبل | یک دیدگاه | شایعات، شیائومی

در ماه آوریل بود که شیائومی ۱۳ اولترا در کشور چین معرفی شد. همان طور که از نام این دستگاه پیداست، با یک تلفن هوشمند اولترا پریمیوم سر و کار داریم. سه روز پیش گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد قیمت شیائومی ۱۳ اولترا در اروپا ۱,۴۹۹ یورو خواهد بود. گزارش جدیدی که امروز منتشر شده اما خلاف این موضوع را نشان می‌دهد.

قیمت شیائومی ۱۳ اولترا در اروپا

قیمت شیائومی ۱۳ اولترا در چندین وب‌سایت فروش آنلاین اروپایی مشاهده شده است. انتظار می‌رود این تلفن هوشمند با قیمتی کمتر از آنچه در ابتدا پیش‌بینی شده بود، در اروپا عرضه شود. وب‌سایت هلندی Belsimpel این گوشی پرچمدار شیائومی را (نسخه ۱۲ گیگابایت حافظه رم + ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی) با قیمت ۱,۲۹۹ یورو به فروش خواهد رساند.

شیائومی ۱۳ اولترا در وب‌سایت فروشندگان اروپایی

به طور مشابه، فروشگاه آلمانی گومیبو نیز این دستگاه را با قیمت ۱,۲۷۷ یورو در وب‌ سایت درج کرده است. شایان ذکر است که این فروشندگان به طور انحصاری مدل های رسمی اروپایی گوشی های هوشمند شیائومی را ارائه می‌دهند که نشان می‌دهد این قیمت ها، اولین قیمت های رسمی Xiaomi 13 Ultra برای بازار اروپا در روزهای آینده خواهد بود. شیائومی هنوز تاریخ رونمایی این تلفن هوشمند پرچمدار خود در اروپا را اعلام نکرده است.

مشخصات Xiaomi 13 Ultra

شیائومی ۱۳ اولترا یک تلفن هوشمند پرچمدار است. این دستگاه از صفحه نمایش ۶.۷۳ اینچی AMOLED با وضوح QHD+ بهره می‌برد. صفحه نمایش این گوشی هوشمند حداکثر روشنایی ۲۶۰۰ نیت و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. همان طور که انتظار می‌رود، تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۲ نیروی پردازشی مورد نیاز این گوشی هوشمند پرچمدار را تأمین می‌کند. گران قیمت ترین نسخه Xiaomi 13 Ultra به ۱۶ گیگابایت حافظه رم LPDDR5 و ۱ ترابایت حافظه ذخیره سازی UFS 4.0 مجهز شده است.

شیائومی 13 اولترا رسماً معرفی شد: سنسور دوربین 1 اینچی با دیافراگم دوگانه و اسنپدراگون 8 نسل 2

 

همان طور که Gizmochina اشاره می‌کند، دوربین اصلی شیائومی ۱۳ اولترا از سنسور ۱ اینچی ۵۰ مگاپیکسلی Sony IMX989 بهره می‌برد. این دوربین از قابلیت دیافراگم متغیر نیز برخوردار است. این تلفن هوشمند به طور پیش‌فرض به سیزدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری MIUI 14 مجهز شده است. این دستگاه از شارژ سریع ۹۰ واتی و شارژ سریع بی سیم ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

نظر شما درباره قیمت Xiaomi 13 Ultra برای بازار اروپا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

1300 یورو برای دوربین سلفی که فقط ۱۰۸۰ سی فریم فیلمبرداری میکنه 😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی