حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ریلمی شاهرخ خان را به‌عنوان سفیر برند خود برای گوشی‌های هوشمند معرفی کرد

نوشته

9 ماه قبل | بدون دیدگاه | چهره ها، ریلمی

شعبه هند ریلمی اخیرا اعلام کرده است که شاهرخ خان (SRK)، فوق‌ستاره بالیوود، را به‌عنوان سفیر برند خود در دسته گوشی‌های هوشمند انتخاب کرده است. این شرکت بیان می‌کند که امضای قرارداد با این بازیگر به‌معنای واقعی کلمه «روح Realme را با ماجراجویی قابل‌توجه و شخصیت کاریزماتیک خود تجسم می‌بخشد» و «نماینده تعهد Realme برای ارائه یک تجربه جهشی رو به جلو برای کاربران است.»

شاهرخ خان، سفیر جدید ریلمی

ریلمی که تنها پنج سال از عمر آن می‌گذرد، در بیانیه خود گفته است که با پیوستن شاهرخ خان به‌عنوان سفیر این برند، «تمرکز خود را بر ارائه گوشی‌های هوشمند قدرتمند، شیک و جوان‌پسند نشان می‌دهد که با آرزوها و جاه‌طلبی‌های جوانان امروزی طنین‌انداز می‌شود.»

اولین محصولات ریلمی که SRK به‌عنوان سفیر جدید این برند، آن را تأیید خواهد کرد، گوشی‌های هوشمند Realme 11 Pro و +Realme 11 Pro هستند که حدود چند روز پیش در چین معرفی شدند و قرار است در ماه ژوئن در بازارهای بین‌المللی ازجمله هند عرضه شوند.

شاهرخ خان، سفیر جدید ریلمی

شاهرخ خان، سفیر جدید ریلمی

این اولین بار نیست که ریلمی با یک بازیگر بالیوودی برای گوشی‌های هوشمند خود همکاری می‌کند. در سال 2020، این شرکت همچنین با سلمان خان برای تبلیغات Realme 6 همکاری کرد. ریلمی حتی در سال 2021 بازیکن کریکت هندی KL Rahul را به عنوان سفیر برند خود منصوب کرده بود و همچنین شرادا کاپور هنرپیشه بالیوودی را برای برخی از محصولات AIoT خود جذب کرده است. بااین‌حال، امیدواریم ریلمی سری Realme 11 Pro را با تصاویر SRK روی جعبه‌هایش مانند تصاویر سلمان خان در هند به‌فروش نرساند.

دیدگاه شما پیرامون انتخاب Shah Rukh Khan به‌عنوان سفیر جدید ریلمی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی