حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۲ در محصولات شیائومی و دیگر برندهای چینی استفاده خواهد شد؟

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، کوالکام

در چند نسل اخیر تراشه‌های پرچمدار اسنپدراگون، کوالکام یک نمونه بین‌نسلی هم ارائه می‌کرد. این عضو با پسوند پلاس شناخته می‌شود. انتظار داریم سال ۲۰۲۳ نیز از این قاعده مستثنی نباشد و مدل پلاس Snapdragon 8 Gen 2 هم ارائه شود. در جدیدترین گزارش‌ها می‌بینیم که اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۲ در محصولات شیائومی و دیگر برندهای چینی استفاده خواهد شد.

اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۲

چندین برند چینی صنعت موبایل در حال آماده‌شدن برای عرضه گوشی‌های پرچمدار جدید با چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۲ هستند. این تراشه به عنوان نسخه ارتقا یافته تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ عرضه خواهد شد و نوید عملکرد بهبودیافته را می‌دهد. البته باید بدانید که این تراشه هم اساساً یک نسخه اورکلاک شده محسوب می‌شود. با این حال، قیمت نسبتا بالای این تراشه ممکن است منجر به افزایش قیمت محصولات مجهز به آن شود.

به همین دلیل گفته می‌شود که احتمالا دستگاه‌های پرچمدار اقتصادی از این تراشه بهره نبرند.

تراشه Snapdragon 8+ Gen 2 در حال آزمایش توسط برندهای چینی از جمله Xiaomi، Meizu، OPPO و iQOO است. شایعات حاکی از آن است که iQOO 11s که انتظار می‌رود در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۳ معرفی شود، می تواند اولین گوشی باشد که قدرت تراشه Snapdragon 8+ Gen 2 را به نمایش می گذارد. علاوه بر این، شیائومی ردمی K60 اولترا نیز احتمالاً دارای این چیپست جدید خواهد بود.

در حالی که هنوز مشخص نیست که کدام گوشی هوشمند OPPO از Snapdragon 8 + Gen 2 استفاده می کند، اطلاعات فاش شده نشان می دهد که Realme GT Neo 6 می تواند یکی از دستگاه هایی باشد که از این چیپست قدرتمند استفاده می کند. همچنین حدس زده می‌شود که OnePlus Ace 2 Pro هم از همین استفاده کند.

متاسفانه، جزئیات مربوط به مشخصات دقیق چیپست Snapdragon 8+ Gen 2 در حال حاضر در دسترس نیست. با این حال، انتظار می‌رود که گزارش‌های آتی روشنگر توانایی‌ها و ویژگی‌های این پردازنده مورد انتظار باشد.

شما منتظر تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۲ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)