حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی تب اس ۹ اولترا سامسونگ با اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۲ ارائه خواهد شد؟ باتری حدودا ۱۱ هزار میلی‌آمپری

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | پردازشگرها، سامسونگ

هفته گذشته درباره احتمال عدم استفاده از Snapdragon 8 Gen 2 در سری Galaxy Tab S9 سامسونگ برای شما نوشتیم. با این حال گزارش جدیدی می‌گوید که گلکسی تب اس ۹ اولترا سامسونگ با اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۲ ارائه خواهد شد. همچنین درباره باتری حدودا ۱۱ هزار میلی‌آمپری نیز صحبت می‌شود.

تراشه گلکسی تب اس ۹ اولترا سامسونگ

آنطور که پیش از این گفته شده بود، سامسونگ قرار نبود که سری گلکسی تب اس ۹ را با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ عرضه کند. متاسفانه دقیقا گفته نشد که دقیقا چه تراشه‌ای جانشین Snapdragon 8 Gen 2 می‌شود اما برخی گمانه‌زنی‌ها به اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ اشاره داشت.

حالا اما گفته می‌شود که حداقل برای مدل پریمیوم خانواده تبلت پرچمدار ۲۰۲۳ سامسونگ از به‌روزترین تراشه کوالکام استفاده خواهد شد. در حالی که Snapdragon 8+ Gen 2 هنوز رونمایی نشده است و شاید هنوز زود باشد که درباره آن صحبت کنیم، اما شایعه جدید می‌گوید که این تراشه برای Galaxy Tab S9 Ultra استفاده خواهد شد.

همکاری سامسونگ و کوالکام

البته که اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ هنوز احتمالا در این خانواده سهم داشته باشد. آنطور که شنیده می‌شود، این تراشه برای مدل‌های پایه و پلاس سری Galaxy Tab S9 استفاده خواهد شد و مدل پریمیوم از اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۲ بهره می‌برد.

باتری بزرگ ۱۰۸۸۰ میلی‌آمپری برای گلکسی Tab S9 Ultra گزارش شده است که واقعا باتری بزرگی است. با این حال وقتی با نسل قبلی آن یعنی گلکسی تب اس ۸ اولترا مقایسه می‌کنیم، ۳۲۰ میلی‌آمپر کوچکتر است.

با توجه به این‌که نگاه سامسونگ به عضو اولترا سری Galaxy Tab S، یک دستگاه غول‌پیکر با اندازه نمایشگر بالای ۱۴.۵ اینچ است؛ چنین اندازه باتری اصلا عجیب نیست.

می‌دانیم که دوره زمانی عرضه مدل جدید تبلت‌های پرچمدار سامسونگ تقریبا یک سال‌ونیم است. نسل قبلی تبلت‌های پرچمدار سامسونگ هم دوره با سری گلکسی S22 و در زمستان ۱۴۰۰ عرضه شدند. حال انتظار می‌رود که نسل بعدی آن‌ها یعنی گلکسی تب اس ۹ تابستان ۱۴۰۲ و هم دوره با نسل پنجم گوشی های تاشو سامسونگ عرضه شوند.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید این گزارش درباره سیاست جدید سامسونگ صحیح است؟ با توجه به این‌که اپل بین مدل‌های پایه و پرو در آیفون‌های خود تفاوت تراشه را در نظر گرفته است، بعید نیست که چنین راهبردی در محصولات سامسونگ و از سری تبلت‌های گلکسی تب اس ۹ آغاز شود.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)