حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رونمایی Red Magic 8S Pro رسماً مشخص شد: ۱۴ تیر

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | ZTE، اخبار

تاریخ رونمایی Red Magic 8S Pro رسماً مشخص شده است. این گوشی هوشمند گیمینگ قرار است در ساعت ۱۵:۰۰ (به وقت محلی) روز ۵ جولای در کشور چین معرفی شود. این دستگاه، در حقیقت نسخه ارتقاء یافته Red Magic 8 Pro خواهد بود. این تلفن هوشمند در نیمه اول سال جاری میلادی معرفی شده بود.

نوبیا Red Magic 8S Pro چهاردهم تیر رونمایی خواهد شد

به جز تاریخ رونمایی، متاسفانه نوبیا هیچ اطلاعات دیگری را در مورد Red Magic 8S Pro منتشر نکرده است. در اوایل ماه جاری میلادی، افشاگر معروف اطلاعات یعنی Digital Chat Station، امتیاز AnTuTu این تلفن هوشمند آینده گیمینگ نوبیا را به اشتراک گذاشت. ردمجیک ۸ اس پر‌و با شماره مدل NX729S_V1A، موفق به کسب امتیاز ۱,۷۰۴,۱۱۳ از سوی بنچمارک AnTuTu شده است. دلیل ثبت این امتیاز بالا، برخورداری این گوشی هوشمند از تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۲ است‌‌. انتظار می‌رود که این تراشه در چند روز آینده معرفی شود.

پوستر منتشر شده از سوی نوبیا

گفته می شود که Red Magic 8S Pro از شارژ فوق سریع ۱۷۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. این تلفن هوشمند همچنین دارای فن خنک کننده خواهد بود. احتمالا سایر مشخصات این دستگاه مشابه نوبیا ردمجیک ۸ پرو است. انتظار می‌رود که ردمجیک ۸ اس پر‌و به صفحه نمایش ۶.۸ اینچی AMOLED با وضوح FullHD+ مجهز شود. صفحه نمایش این تلفن هوشمند گیمینگ، رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد.

نتایج بنچمارک AnTuTu ردمجیک ۸ اس پرو

همان طور که playfuldroid اشاره می کند، شایعاتی وجود دارد که نشان می‌دهد نوبیا یک تبلت گیمینگ را نیز در کنار Red Magic 8S Pro معرفی خواهد کرد. با وجود اینکه شایعاتی درباره این موضوع منتشر شده، اما کمپانی ZTE تا کنون وجود این تبلت گیمینگ را تأیید نکرده است. امیدواریم این برند در روزهای آینده، جزئیات بیشتری در مورد Red Magic 8S Pro و تبلت شایعه شده منتشر کند.

گوشی های سری نوبیا Red Magic 8 Pro با اسنپدراگون 8 نسل 2 معرفی شدند

نظر شما درباره این گوشی هوشمند گیمینگ آینده نوبیا چیست؟ آیا می‌تواند رقبا را به چالش بکشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی