حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مایکروسافت File Explorer جدید ویندوز 11 با ظاهر مدرن معرفی را به‌نمایش گذاشت

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | Windows 11

مایکروسافت درجریان کنفرانس توسعه‌دهندگان بیلد 2023 خود، از ظاهر جدید File Explorer در ویندوز 11 رونمایی کرد که هدف آن مدرن کردن برنامه با تصاویری به‌روز است که با سایر بخش‌های ویندوز 11 سازگار باشد.

File Explorer جدید ویندوز 11

چند ماه پیش گزارش شد که مایکروسافت درحال کار بر روی یک به‌روزرسانی طراحی بزرگ برای File Explorer است که باعث می‌شود WinUI 3 را پذیرا باشد و برنامه را هم برای ورودی ماوس و هم برای ورودی لمسی بهینه کند. طراحی جدید دارای رابط‌های گردتر و جلوه‌های تاری است تا آن را در راستای سایر بخش‌های سیستم‌عامل نگه دارد.

مایکروسافت ابتدا File Explorer را در ویندوز 11 در سال 2021 با یک رابط کاربری تازه به‌روز کرد، پیش از اینکه در سال 2022 بخش سربرگ‌ها را به آن بیاورد. بااین‌حال، ظاهر کلی آن مشابه فایل اکسپلورر قدیمی بود اما این طراحی جدید، قصد دارد آن را تغییر دهد.

File Explorer جدید ویندوز 11

File Explorer جدید ویندوز 11

همه چیز از پنجره جزئیات گرفته تا نمای پوشه با طرح‌های مدرن به‌روز می‌شود که در تصاویر این مقاله قابل‌مشاهده است. نوار آدرس و نوار جستجو نیز به‌روزرسانی می‌شوند و تمام دکمه‌های عملکرد File Explorer به زیر نوار آدرس منتقل می‌شوند.

مایکروسافت همچنین درحال کار بر روی ویژگی گالری جدید است که درحال‌حاضر مراحل آزمایشی خود را سپری می‌کند اما این مورد با طراحی‌های مدرن نیز به‌روز می‌شود. بسیار عالی است که مایکروسافت درنهایت بخش‌های قدیمی ویندوز را به‌روزرسانی می‌کند، اجزایی که سال‌ها دست نخورده‌اند. مایکروسافت می‌خواهد Windows 11 را به سازگارترین سیستم‌عامل در رابطه با رابط کاربری تبدیل کند و به‌روزرسانی File Explorer گام بزرگی به‌سوی این هدف است.

این شرکت همچنین درحال آزمایش نمای پنجره جزئیات به‌روز شده هستند که به مایکروسافت 365 متصل می‌شود و فعالیت‌های اخیر را در فایل‌های به‌اشتراک‌گذاشته‌شده نشان می‌دهد و حتی اطلاعات متنی مانند جایی که فایل از آنجا آمده است (ازطریق ایمیل یا چت) را ارائه می‌دهد.

نظر شما درباره ظاهر جدید فایل اکسپلورر ویندوز 11 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی