حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مایکروسافت اضافه‌شدن سربرگ به File Explorer در ویندوز 11 را رسما تأیید کرد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | Windows 11، مایکروسافت

مایکروسافت در کنفرانس امروز خود با محوریت قابلیت‌های جدید ویندوز 11، رسما تأیید کرد که به‌زودی سربرگ ها را به File Explorer در این سیستم‌عامل می‌آورد. همچنین طراحی تازه‌ای که دسترسی سریع به پوشه‌ها یا یافتن فایل‌های دلخواه را آسان‌تر می‌کند نیز برای صفحه‌اصلی فایل اکسپلورر منتشر خواهد شد. ویژگی سربرگ ویندوز که مورد درخواست کاربران نیز بود، برای اولین بار در نسخه‌های آزمایشی Windows 11 در ماه گذشته مشاهده شد و اکنون مایکروسافت آن را در رویداد خود به‌صورت رسمی معرفی کرده است.

ارائه سربرگ به File Explorer در ویندوز 11

طراحی به‌روزشده فایل اکسپلورر شامل سربرگ‌هایی برای پیمایش چندین پوشه در یک پنجره واحد و امکان جابجایی درمیان برگه‌ها است. مایکروسافت درابتدا نسخه آزمایشی قابلیت ارائه سربرگ به File Explorer را در برنامه‌های ویندوز 10 تحت قابلیتی به نام Sets آغاز کرد. این مورد شامل پشتیبانی از تب‌های داخلی فایل اکسپلورر نیز می‌شد، اما مایکروسافت درنهایت این پروژه را لغو کرد و هرگز آن را برای کاربران ویندوز 10 منتشر نکرد.

ارائه سربرگ به File Explorer در ویندوز 11

ارائه سربرگ به File Explorer در ویندوز 11

مایکروسافت همچنین یک صفحه اصلی File Explorer جدید اضافه می‌کند که شامل پوشه‌های معمولی برای دسترسی سریع، اسناد اخیر و یک گزینه دلخواه جدید است. به‌زودی می‌توانید بر روی یک فایل کلیک راست کرده تا آن را به موارد دلخواه اضافه کنید که درنتیجه آن، در صفحه اصلی File Explorer به‌صورت پین‌شده ظاهر می‌شود. حتی گزینه‌های اشتراک‌گذاری بهبودیافته‌ای برای فایل‌ها وجود دارد، با یک گفتگوی اشتراک‌گذاری به‌روزشده که به شما امکان می‌دهد به مخاطبین یا برنامه‌های اخیر مانند Teams ،Outlook و OneDrive دسترسی پیدا کنید.

بااین‌حال، مشخص نیست که مایکروسافت چه زمانی آپدیت ویندوز 11 با قابلیت فایل اکسپلورر به‌روزشده را منتشر خواهد کرد. غول مستقر در ردموند به‌سادگی این ویژگی را به‌عنوان بخشی از تعدادی از بهبودهای جدید ویندوز 11 که در راه است، به نمایش می‌گذارد که البته تاریخ انتشار هیچ‌کدام از آن‌ها درحال‌حاضر مشخص نیست. مانند بسیاری از ویژگی‌های جدید ویندوز 11 مایکروسافت، File Explorer به‌روزرسانی‌شده می‌تواند در یک آپدیت ماهانه به این سیستم‌عامل برسد.

دیدگاه شما پیرامون قابلیت اضافه‌شدن سربرگ به File Explorer در ویندوز 11 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی