حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قرارداد اپل و Broadcom برای تأمین قطعات 5G در ایالات‌متحده

نوشته

11 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل، تجاری

اپل به‌تازگی قرارداد رسمی چند میلیارد دلاری با شرکت فناوری آمریکایی، Broadcom، به‌منظور ساخت چندین قطعه کلیدی شبکه 5G برای دستگاه‌های خود در ایالات‌متحده را اعلام کرده است.

قرارداد اپل و Broadcom

توافق چندساله با Broadcom باعث می‌شود که اپل از فرکانس رادیویی 5G و اجزای اتصال بی‌سیم، ازجمله فیلترهای FBAR که در ایالات‌متحده طراحی و تولید شده‌اند، استفاده کند.

تیم کوک، مدیرعامل اپل، پیرامون این قرارداد جدید بیان می‌کند:

«ما هیجان‌زده هستیم که تعهداتی را بپذیریم که نبوغ، خلاقیت و روحیه نوآورانه تولیدات آمریکایی را مهار کند. همه محصولات اپل به فناوری مهندسی‌شده و ساخته‌شده در ایالات‌متحده وابسته هستند و ما به تعمیق سرمایه‌گذاری خود در اقتصاد ایالات‌متحده ادامه خواهیم داد زیرا ما به آینده آمریکا اعتقادی تزلزل‌ناپذیر داریم.»

قرارداد اپل و Broadcom

قرارداد اپل و Broadcom

اپل سال‌ها با Broadcom همکاری می‌کند و این شرکت تراشه‌های مهمی را برای دستگاه‌های غول فناوری ارائه می‌دهد. اپل اشاره کرده که درحال‌حاضر از بیش از 1100 شغل در تأسیسات تولید فیلتر FBAR Fort Collins Broadcom پشتیبانی می‌کند و این مشارکت شاهد سرمایه‌گذاری مستمر در پروژه‌های اتوماسیون و برنامه‌های آموزشی برای تکنسین‌ها و مهندسان خواهد بود.

این سرمایه‌گذاری‌ها بخشی از تعهدی است که اپل در سال 2021 برای سرمایه‌گذاری 430 میلیارد دلاری در اقتصاد ایالات‌متحده طی یک دوره پنج‌ساله انجام داد. این شرکت امروز اعلام کرد که در مسیر رسیدن به هدف خود ازطریق هزینه‌های مستقیم با تأمین‌کنندگان آمریکایی، مراکز داده، هزینه‌های سرمایه‌ای و موارد دیگر است.

این خبر پس از آن منتشر شد که چندین شایعه ادعا می‌کردند اپل درنهایت قصد دارد کوالکام و برادکام را کنار بگذارد و این شرکت همچنین درحال کار بر روی مودم 5G اختصاصی خود است. انتظار می‌رود این توافق‌نامه به برادکام کمک کند تا در پروژه‌های اتوماسیون آینده سرمایه‌گذاری کرده و درعین‌حال به افراد زیرگروه‌های تکنسین و مهندسی آموزش دهد تا مهارت‌های خود را بهبود بخشند تا آنها را برای آینده آماده کند.

نظر شما درباره قرارداد اپل و Broadcom چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی