حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کمپانی Nothing کارمندان رده بالا وان پلاس را استخدام می‌کند

نوشته

11 ماه قبل | بدون دیدگاه | Nothing

در سال ۲۰۲۰، کارل پی وان پلاس را ترک کرد تا یک شرکت جدید را تأسیس کند. کمپانی تاسیس شده توسط وی، محصولات خود را با نام جالب Nothing عرضه می‌کند. این استارت آپ تنها با یک گوشی هوشمند و چند هندزفری TWS در بازار حضور دارد. پس از موفقیت Nothing Phone 1، این شرکت در حال آماده شدن برای رونمایی از جانشین این تلفن هوشمند با نام Nothing Phone 2 است. گزارشی جدید ادعا می‌کند که کمپانی Nothing برای اطمینان از توسعه گوشی هوشمند آینده خود، کارمندان رده بالا وان پلاس را استخدام می‌کند.

هفتاد درصد از تیم نرم افزار کمپانی Nothing، از متخصصان سابق وان پلاس تشکیل شده است.

یک گزارش جدید ادعا می‌کند که کمپانی Nothing، استعداد های OnePlus را شکار کرده است! این شرکت چندین عضو سطح بالای سابق OnePlus را استخدام کرده است‌. ظاهراً این کار برای آن است که ناتینگ مطمئن شود، تلفن هوشمند Phone 2، به یک دستگاه موفق تبدیل خواهد شد. یک منبع مطلع ادعا می‌کند که بخش عظیمی از تیم های نرم افزاری و سخت افزاری Nothing از کارمندان سابق OnePlus تشکیل شده است. منبعی که خواست نامش فاش نشود، گفت که ۷۰ درصد تیم نرم افزاری و ۳۰ درصد تیم سخت افزاری کمپانی ناتینگ از کارمندان سابق وان پلاس هستند.

طراحی احتمالی ناتینگ فون ۲

طبق این گزارش، کایل کیانگ، مدیر ارشد بازاریابی سابق OnePlus، به ناتینگ پیوسته است. ظاهراً او رهبری معرفی جهانی Nothing Phone 2 را بر عهده خواهد داشت. همچنین، گزارش شده است که رابط کاربری Nothing توسط تیمی از مدیران پیشین نرم افزاری وان پلاس، از جمله Shawn Liu، توسعه یافته است.

همانطور که Gizmochina اشاره می‌کند، لیو قبلاً رئیس توسعه محصولات در OnePlus بوده و توسعه رابط کاربری OxygenOS را نیز رهبری می کرد. اکنون گفته می شود که او وظیفه دارد همان فلسفه طراحی را به Nothing OS بیاورد. Cookie Xu و Sam Lee، که زمانی در وان پلاس کار می‌کردند، هم اکنون مسئول محصولات نرم افزاری و نرم افزار موبایل کمپانی ناتینگ هستند.

گوشی Nothing Phone (1) با اسنپدراگون +778G و قیمت 399 دلار رسما معرفی شد

 

نظر شما چیست؟ آیا استخدام کارمندان سابق وان پلاس، به موفقیت Nothing کمک می‌کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی