حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی Infinix Note 30i با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی و تراشه مدیاتک معرفی شد

نوشته

11 ماه قبل | بدون دیدگاه | اخبار، برندهای مطرح فناوری

اینفینیکس در سکوت خبری، از تلفن هوشمند جدید سری Note خود رونمایی کرد. گوشی جدید این کمپانی، Infinix Note 30i نام دارد. هم اکنون این دستگاه در وب‌سایت رسمی اینفینیکس قابل مشاهده است.

گوشی هوشمند Infinix Note 30i از تراشه مدیاتک هلیو G85 برخوردار است

اینفینیکس Note 30i دارای صفحه نمایش ۶.۶ اینچی AMOLED با وضوح FullHD+ است. این نمایشگر، رفرش ریت ۶۰ هرتزی و تاچ سمپلینگ ریت ۱۸۰ هرتزی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. دوربین سلفی این تلفن هوشمند وضوح ۱۶ مگاپیکسلی داشته و درون یک ناچ کوچک قرار گرفته است. تراشه مدیاتک هلیو جی ۸۵ نیروی پردازشی مورد نیاز این گوشی را تأمین خواهد کرد. برای Infinix Note 30i، ۸ گیگابایت حافظه رم و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی در نظر گرفته شده است.

Infinix Note 30i

سه لنز دوربین در قاب پشتی گوشی Infinix Note 30i دیده می‌شود. دوربین اصلی این دستگاه وضوح ۶۴ مگاپیکسلی دارد. متاسفانه گزارش GSMArena به جزییات دو دوربین دیگر اشاره ای نمی‌کند. این تلفن هوشمند به اسپیکر های استریو توسعه یافته توسط JBL مجهز است. این دستگاه به طور پیش‌فرض از سیزدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری XOS 13 بهره خواهد برد. Note 30i از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند. این تلفن هوشمند از قابلیت شارژ معکوس سیمی نیز برخوردار بوده و عملاً می‌تواند به عنوان یک پاور بانک به کار گرفته شود.

برخی از مشخصات Infinix Note 30i

اینفینیکس نوت 30i دارای گواهینامه IP53 بوده و در برابر پاشش آب و نفوذ گرد و غبار مقاوم است. سنسور اثر انگشت این تلفن هوشمند، با دکمه پاور یکپارچه شده است. نوت 30i در رنگ‌های طلایی، مشکی و سبز عرضه می‌شود. در حال حاضر جزییاتی درباره قیمت و زمان عرضه این تلفن هوشمند مشخص نیست.

شارژر ۲۶۰ وات Infinix در کنار شارژر بی سیم ۱۱۰ وات این برند معرفی شد

نظر شما درباره تلفن های هوشمند اینفینیکس چیست؟ آیا تا به حال تجربه استفاده از گوشی های این برند را داشته اید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی