حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی iQOO Neo 8 Pro موفق به کسب امتیاز خوبی در AnTuTu شد + تصاویر سری Neo 8

نوشته

11 ماه قبل | بدون دیدگاه | IQOO

قرار است آیکو در آینده ای نزدیک از تلفن های هوشمند سری نئو ۸ خود، در چین رونمایی کند. پیش از برگزاری مراسم معرفی، آیکو پوستری را منتشر کرده که عملکرد گوشی هوشمند iQOO Neo 8 Pro را در بنچمارک AnTuTu نشان می‌دهد. همچنین تصاویر تلفن های هوشمند سری نئو ۸ نیز فاش شده اند. با ترنجی همراه باشید تا به جزییات این گزارشات بپردازیم.

گوشی iQOO Neo 8 Pro امتیاز فوق العاده ای را در AnTuTu کسب کرده است

احتمالا می‌دانید که iQOO Neo 8 Pro، اولین گوشی هوشمند از سری نئو است که دارای پسوند پرو خواهد بود. این گوشی مشخصات یک پرچمدار را دارد. بر اساس آنچه تاکنون می دانیم، انتظار می‌رود که آیکو، تلفن هوشمند نئو ۸ پرو را به تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس مجهز کند. این تراشه بر اساس فرآیند ساخت ۴ نانومتری تولید شده و دارای حداکثر فرکانس ۳.۳۵ گیگاهرتز است. هم اکنون آیکو، به طور رسمی نتایج بنچمارک AnTuTu این گوشی را به اشتراک گذاشته است.

پوستر منتشر شده از سوی آیکو

گوشی هوشمند iQOO Neo 8 Pro در بنچمارک انتوتو موفق به کسب امتیاز ۱,۳۶۳,۲۰۶ شده است. آیکو ادعا می‌کند که این امتیاز، بالاترین میزان امتیازی است که تاکنون توسط یک گوشی اندرویدی ثبت شده. سری ROG Phone 7 ایسوس در بنچمارک انتوتو، امتیاز ۱,۳۳۰,۰۱۱ را کسب کرده بودند. در سمت چپ پایین پوستر منتشر شده از سوی آیکو مشخص شده که نتایج توسط نسخه ۱۶ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی Neo 8 Pro به ثبت رسیده اند‌. به عبارت دیگر، تایید شده است که Neo 8 Pro دارای حداکثر 16 گیگابایت رم LPDDR5X و 512 گیگابایت حافظه UFS 4.0 است. می‌دانیم که سری نئو ۸، در ۲۳ می در چین معرفی خواهد شد.

iQOO Neo 8

همان طور که در ابتدا اشاره شد، تصاویر واضحی از آیکو نئو ۸ و نئو ۸ پرو فاش شده است. هر دو گوشی دارای طراحی مشابهی هستند. بر روی ماژول دوربین نئو ۸ پرو، نوشته «OIS» خودنمایی می‌کند. در نسخه استاندارد اما تنها کلمه «NEO» نوشته شده است. ماژول دوربین این سری از تلفن های هوشمند آینده آیکو، طراحی مستطیلی شکل و بزرگی دارد. البته ماژول دوربین به قدری بزرگ نیست که کل عرض قاب پشتی را اشغال کند. مطابق با گزارش Gizmochina، دو عضو سری Neo 8 دارای سه دوربین هستند. اما احتمالاً دوربین سوم از نوع تشخیص عمق یا ماکرو خواهد بود. پس بهتر است بگوییم که تنها دو دوربین موجود در قاب پشتی این سری، کارآمد هستند.

iQOO Neo 8 Pro

متاسفانه اطلاعات زیادی درباره iQOO Neo 8 در دسترس نیست. اما می‌دانیم که نسخه پرو این سری، از تراشه پرچمدار مدیاتک دیمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس برخوردار خواهد بود. این تلفن هوشمند از شارژ سریع ۱۲۰ واتی نیز پشتیبانی خواهد کرد.

تاریخ معرفی iQOO Neo 8 رسما اعلام شد: ۲ خرداد ۱۴۰۲

نظر شما درباره این سری گوشی های هوشمند آینده آیکو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی