حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس ۱۲ با دوربین پریسکوپی و اسنپدراگون ۸ نسل ۳ در دست توسعه است

نوشته

11 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

شایعات حاکی از آن است که وان پلاس ۱۲، یک ارتقا بزرگ نسبت به نسل قبل خواهد بود. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند به دوربین تله فوتو مجهز شود. یک افشاگر اطلاعات، ادعا کرده است که وان پلاس گوشی هوشمندی را با تراشه SM8650 در دست توسعه دارد. این اسم رمز مربوط به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ است.

وان پلاس در حال تست تلفن هوشمند جدید خود با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ است

وان پلاس ۱۲ مشخصات بهتری نسبت به نسل قبل خواهد داشت. این تلفن هوشمند پس از عرضه، با سری گلکسی S24 و آیفون ۱۵ به رقابت خواهد پرداخت. گوشی هوشمند OnePlus 12 با تراشه SM8650 در حال تست است. این اسم رمز، مربوط به تراشه Snapdragon 8 Gen 3 می‌شود. به کارگیری این چیپست کاملاً مورد انتظار است. وان پلاس تمایل دارد، همیشه بهترین و جدیدترین تراشه ها را در گوشی های خود به کار گیرد. یکی از جذاب ترین ویژگی های این تلفن هوشمند آینده وان پلاس، دوربین های آن است‌. گفته می‌شود که مدل آزمایشی OnePlus 12 دارای دوربین پریسکوپی است.

سری OnePlus 11 از دوربین های تله فوتو استفاده می‌کند. این دوربین ها عملکرد خوبی دارند، اما جزئیات عالی ثبت نمی‌کنند. بنابراین، اگر وان پلاس ۱۲ واقعا به یک دوربین پریسکوپی مجهز شود، تصاویر زوم شده بهتری نسبت به نسل قبل خواهد گرفت. حتی ممکن است این گوشی در بخش «توانایی های زوم» گلکسی اس ۲۳ اولترا سامسونگ را نیز شکست دهد. این تلفن هوشمند پرچمدار سامسونگ، برای توانایی زوم خود، مورد تحسین بسیاری قرار گرفته است.

OnePlus 11

با توجه به استفاده از دوربین پریسکوپی و تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۳، وان پلاس ۱۲ می‌تواند رقبا را به چالش بکشد. همان طور که Gizchina در آخرین گزارش خود اشاره می‌کند، در حال حاضر اما نگرانی اصلی، قیمت این گوشی آینده وان پلاس است! وان پلاس ممکن است قیمت اولیه این تلفن هوشمند را افزایش دهد. حتی Pixel 7a، که یک گوشی مقرون به صرفه بود نیز، شامل افزایش قیمت شده است.

احتمال عرضه وان پلاس Ace 2 Pro با اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و نمایشگر دولبه خمیده

نظر شما درباره OnePlus 12 چیست؟ آیا این تلفن هوشمند خواهد توانست رقبای خود را به چالش بکشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی