حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی گوشی HTC U23 Pro مشخص شد: 28 اردیبهشت 1402

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | اچ‌تی‌سی

برند HTC درحال آماده‌شدن برای معرفی یک گوشی هوشمند جدید مبتنی‌بر پلتفرم VIVERSE خود است. به‌تازگی، این شرکت به‌طور رسمی تاریخ رونمایی از محصول آینده خود را اعلام کرده و تأیید کرده است که در تاریخ 18 مه/28 اردیبهشت معرفی خواهد شد. اگرچه نام رسمی گوشی هوشمند آینده HTC تاکنون به‌صراحت اعلام نشده است؛ اما طبق اطلاعات پیشین فاش‌شده و همچنین تصویر زنده این گوشی، انتظار می‌رود HTC U23 Pro نامیده شود.

تاریخ معرفی گوشی HTC U23 Pro

آخرین تیزر به‌اشتراک گذاشته‌شده توسط HTC جزئیات زیادی از گوشی هوشمند آینده این شرکت را فاش نمی‌کند. بااین‌حال با نگاهی دقیق‌تر، صفحه گوشی را با سوراخ نمایشگر مرکزی نشان می‌دهد. پلتفرم VIVERSE این شرکت شامل یک دنیای متاورس است که تجربیات همه‌جانبه به دیگر جهان‌های مجازی را ارائه می‌دهد. ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که گوشی آینده HTC با ویژگی‌های VR ارائه شود. بااین‌حال، جزئیات بیشتری ازجمله قیمت و مشخصات کامل HTC U23 Pro را در رویداد رونمایی رسمی از این دستگاه در هفته آینده دریافت خواهیم کرد.

گوشی HTC U23 Pro

گوشی HTC U23 Pro

HTC U23 Pro پیش از این در بنچمارک Geekbench و تصاویر زنده دیده شده است. پلتفرم بنچمارک از بهره‌مندی این دستگاه به یک تراشه اسنپدراگون 7 نسل 1 همراه با 12 گیگابایت رم و سیستم‌عامل اندروید 13 حکایت دارد. تصویر زنده فاش‌شده از این گوشی همچنین یک ماژول دوربین مستطیلی را نشان می‌دهد که دارای چهار سنسور بوده که شامل یک حسگر تصویر اصلی 108 مگاپیکسلی مجهز به OIS می‌باشد که با لنزهای فوق‌عریض، عمق‌سنج و ماکرو همراه شده است. همچنین انتظار می‌رود این دستگاه در نسخه‌های رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی عرضه شود. شایعه شده است که گوشی هوشمند آینده دارای صفحه‌نمایش 120 هرتزی AMOLED و یک باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ بی‌سیم خواهد بود.

نظر شما درباره گوشی HTC U23 Pro، طراحی و مشخصات احتمالی آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی