حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی HTC U23 Pro با ۱۲ گیگابایت رم و تراشه اسنپدراگون در Geekbench مشاهده شد

نوشته

11 ماه قبل | بدون دیدگاه | اچ‌تی‌سی

طبق گزارش ها، اچ تی سی در حال کار بر روی یک گوشی جدید میان رده است. هفته گذشته، این تلفن هوشمند با سه شماره مدل 2QC9200، 2QC9100 و 2QCB100 موفق به دریافت تاییدیه بلوتوث SIG شد. گفته می‌شود این شماره مدل ها، همگی متعلق به یک گوشی هستند. هر شماره مدل، مختص یک کشور خواهد بود. احتمالا این گوشی هوشمند میان رده، HTC U23 Pro نام خواهد داشت. این دستگاه هم اکنون در میان داده های گیک بنچ مشاهده شده است.

گوشی هوشمند HTC U23 Pro از تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۱ برخوردار خواهد بود

همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، HTC U23 Pro هم اکنون در Geekbench 6 ظاهر شده است.  این کمپانی تایوانی در ماه های اخیر چند گوشی هوشمند پایین رده با برند Wildfire را روانه بازار کرده است. اچ تی سی هر ساله گوشی های سری Desire را عرضه می‌کند. این کمپانی هم اکنون U23 Pro را معرفی کرده است. این تلفن هوشمند جانشین HTC U20 5G است که در ژوئن ۲۰۲۰ معرفی شده بود.

امتیازات HTC U23 Pro

لیست Geekbench نشان می‌دهد که HTC U23 Pro از یک تراشه کوالکام بهره می‌برد که مجهز به چهار هسته با فرکانس ۱.۸۰ گیگاهرتز، سه هسته با فرکانس ۲.۳۶ گیگاهرتز و یک هسته با فرکانس ۲.۴۰ گیگاهرتز است. این تراشه از پردازنده گرافیکی Adreno 644 برخوردار است. این جزئیات CPU و GPU برای تایید اینکه HTC U23 Pro از چیپست Snapdragon 7 Gen 1 قدرت می‌گیرد کافی است. داده های بنچمارک گیک بنچ همچنین نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند آینده اچ تی سی از ۱۲ گیگابایت حافظه رم برخوردار بوده؛ و به طور پیش‌فرض از سیزدهمین نسخه اندروید مجهز خواهد شد. این دستگاه در تست های تک هسته ای و چند هسته ای Geekbench 6، به ترتیب موفق به کسب امتیازات ۹۳۴ و ۲۳۵۱ شده است.

HTC U20 5G

در حال حاضر اطلاعات زیادی درباره سایر مشخصات گوشی هوشمند HTC U23 Pro فاش نشده است. اما انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند از صفحه نمایش AMOLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی برخوردار باشد. مطابق با گزارش اخیر Gizmochina، احتمالا گران قیمت ترین نسخه این این دستگاه به ۲۵۶. گیگابایت حافظه ذخیره سازی مجهز خواهد بود. انتظار داریم که اچ تی سی U23 پرو با یک باتری پرظرفیت و پشتیبانی از شارژ سریع، وارد بازار شود. احتمالا این گوشی در ماه ژوئن، در کشور تایوان معرفی خواهد شد.

اچ تی سی U20 5G با اسنپدراگون ۷۶۵ جی و پشتیبانی از 5G رسما معرفی شد

 

نظر شما درباره HTC U23 Pro چیست؟ با توجه به مشخصات فاش شده، چه قیمتی را برای این گوشی مناسب می‌دانید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی