حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی واچ ۴ و واچ ۴ پرو رسما معرفی شدند

نوشته

11 ماه قبل | بدون دیدگاه | گجت‌های پوشیدنی، هواوی

امروز هواوی یک رویداد بزرگ در مونیخ آلمان برگزار کرد و در آن جزئیات قیمت و در دسترس بودن پرچمدارهای خود یعنی P60 Pro و Mate X3 را در اروپا ارائه کرد. در کنار آن چند محصول هم رونمایی شدند. از جمله این محصولات می‌توان به هواوی واچ ۴ و واچ ۴ پرو اشاره کرد.

ساعت هوشمند هواوی واچ ۴ پرو

مدل Pro ساعت‌های هوشمند پریمیوم ۲۰۲۳ هواوی دارای صفحه نمایش ۱.۵ اینچی LTPO AMOLED با شیشه محافظ از جنس یاقوت کبود است. بدنه ۴۸ میلی متری آن از آلیاژ تیتانیوم TC4 ساخته شده است که گفته می شود سه برابر قوی تر از تیتانیوم معمولی است.

هواوی Watch 4 مدل پایه با بدنه‌ای از فولاد ضد زنگ و در اندازه ۴۶ میلی متر عرضه می‌شود. هر دو ساعت دارای قابلیت نمایشگر همیشه روشن و تعداد زیادی از واچ‌فیس‌ها با ظاهر سیاره‌ها است. هر دو دستگاه تا فشار ۵ اتمسفر (5ATM) در برابر آب مقاوم هست که به صورت سرانگشتی به عمق ۵۰ متری اشاره می‌کند.

هواوی واچ ۴ پرو

هواوی واچ ۴ پرو

هر دو ساعت می توانند بیش از ۱۰۰ حالت تمرینی و ویژگی‌های معمول ردیابی سلامت را ارائه کنند. اما اینجا یک ویژگی جدید و کاربردی برای بخش سلامت ارائه می‌شود.

ویژگی جدید در سری Watch 4 شامل مرور یک دقیقه‌ای از هفت فاکتور سلامت است که ضربان قلب، SpO2، ECG، دمای پوست، سفتی شریانی، استرس و داده‌های سلامت تنفسی شما را در یک گزارش جمع می کند.

هواوی Watch 4 Pro همچنین از مزایای اتصال LTE از طریق eSIM و همچنین GPS داخلی بهره می برد. عمر باتری مدل پرو تا ۴.۵ روز و برای استفاده عادی عنوان شده است. در صورت فعال شدن حالت صرفه‌جویی انرژی این عدد تا ۲۱ روز افزایش پیدا می‌کند.

در مقابل عمر باتری واچ ۴ در حالت عادل تا ۳ روز و در حال آماده به کار تا ۱۴ روز عنوان شده است.

قیمت Huawei Watch 4

هواوی Watch 4 با بند مشکی فلوئوروالاستومر (Fluoroelastomers) با قیمتی معادل 450 یورو عرضه می شود.

هواوی Watch 4 Pro با بند تیتانیومی به قیمت 700 یورو و با بند چرمی قهوه‌ای به قیمت 550 یورو به فروش می رسد. قرار است فروش این محصولات از هفته‌های آینده در اروپا آغاز شود.

نظر شما چیست؟ ساعت هوشمند جدید هواوی را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)