حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امتیاز DxoMark دوربین اوپو Find X6 Pro منتشر شد: اوپو در صدر جدول!

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اوپو

اوپو ادعا می‌کند که بهترین دوربین موجود در بازار گوشی های هوشمند، مربوط به فایند ایکس ۶ پرو است. هم اکنون این ادعا توسط لابراتوار دگزومارک تأیید شده است. در روز جاری، امتیاز دوربین اوپو Find X6 Pro توسط DxoMark منتشر شد. این گوشی با کسب ۱۵۳ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت. با ترنجی همراه باشید تا به جزییات این خبر بپردازیم.

دوربین اوپو Find X6 Pro عملکرد عالی در نور کم دارد

امتیاز DxoMark دوربین اوپو Find X6 Pro منتشر شده است. این تلفن هوشمند با کسب یک امتیاز بیشتر از Honor Magic 5 Pro در صدر جدول قرار گرفته است. هواوی میت ۵۰ پرو نیز با کسب امتیاز ۱۴۹، در رده سوم جدول دگزو مارک دیده می‌شود. اوپو فایند ایکس ۶ پرو  با سه سنسور بزرگ خود، جزئیات فوق‌العاده‌ای ثبت کرده؛ و عکس های گرفته شده با این تلفن هوشمند (حتی در محیط های کم نور) کمترین نویز ممکن را دارند. لابراتوار DxoMark معتقد است که عملکرد لرزشگیر این گوشی هوشمند، در هنگام ضبط ویدئو «عالی» است.

امتیازات کسب شده توسط Oppo Find X6 Pro

دوربین Oppo Find X6 Pro عملکرد فوق العاده ای دارد. اما کارشناسان DxoMark ضعف های این تلفن هوشمند را نیز ذکر کرده اند. به نظر می‌رسد که این گوشی به درستی نمی‌تواند اکسپوژر (روشنایی) عکس ها و ویدئو ها را تنظیم کند. به خاطر سنسور بزرگ ۱ اینچی دوربین اصلی این دستگاه، مشکلاتی در فوکوس از فاصله نزدیک وجود دارد. اگر علاقه مند به گرفتن به عکس های گروهی هستید، باید دوربین را کمی دورتر بگیرید تا اوپو فایند ایکس ۶ پرو بتواند فوکوس درستی انجام دهد. البته لازم به ذکر است که عمق میدان محدود یک مشکل در همه گوشی‌های هوشمند با سنسور بزرگ است و تنها به Find X6 Pro محدود نمی‌شود. برای مثال، این مشکل در گلکسی اس ۲۰ اولترا به شدت خودنمایی می‌کرد.

امتیاز DxO نمایشگر و دوربین آنر مجیک ۵ پرو مشخص شد: رتبه اول و بهتر از آیفون ۱۴ پرو

اگر علاقه مند هستید، می‌توانید از طریق این لینک، به سایت DxoMark مراجعه کرده و بررسی کامل دوربین Oppo Find X6 Pro را بخوانید. نظر شما درباره این تلفن هوشمند چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی