حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی واچ سامسونگ دارای ویژگی نظارت بر ضربان قلب مورد تأیید FDA خواهد بود

نوشته

11 ماه قبل | بدون دیدگاه | ساعت هوشمند، سامسونگ، شایعات

سامسونگ امروز رسماً اعلام کرد که مؤلفه IHRN (اعلان ریتم نامنظم ضربان قلب) ویژگی ECG موجود در ساعت‌های گلکسی واچ، مجوز FDA را دریافت کرده است. بدین‌ترتیب، کاربران گلکسی واچ به‌زودی می‌توانند از سنسور BioActive در پوشیدنی‌های Wear OS خود برای جستجوی علائم فیبریلاسیون دهلیزی (AFib) استفاده کنند.

ویژگی نظارت بر ضربان قلب گلکسی واچ

سامسونگ می‌گوید ویژگی IHRN که توسط FDA تأیید شده است، در سری ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ 6 به‌عنوان بخشی از One UI 5 Watch به‌کار خواهد رفت. شایعه شده است که این سری از یک مدل استاندارد و یک نسخه کلاسیک تشکیل شده که مدل دوم باید دارای قاب چرخان فیزیکی باشد.

این شرکت همچنین می‌گوید که ویژگی IHRN مورد تأیید FDA برای مدل‌های قبلی گلکسی واچ پس از معرفی سری Watch 6 نیز ارائه خواهد شد.

این شرکت اشاره می‌کند که پس از فعال شدن در برنامه مانیتور سلامت سامسونگ، ویژگی IHRN تأییدشده توسط FDA، ریتم‌های نامنظم قلب را در پس‌زمینه با استفاده از سنسور BioActive بررسی می‌کند.

ویژگی نظارت بر ضربان قلب گلکسی واچ

ویژگی نظارت بر ضربان قلب گلکسی واچ

سامسونگ اولین بار با عرضه سری گلکسی واچ 4، سنسور 3 در 1 BioActive را معرفی کرد، بنابراین به‌عبارت‌دیگر، ویژگی IHRN که توسط FDA تأیید شده است، تنها برای سری گلکسی واچ 4 و مدل‌های بعدی عرضه خواهد شد.

جزئیات در دسترس بودن این ویژگی نیز توسط به‌روزرسانی One UI 5 Watch تأیید شده است که فقط برای ساعت‌های هوشمند Wear OS Galaxy ارائه می‌شود و نه مدل‌های قدیمی‌تر که از سیستم‌عامل Tizen بهره می‌برند، مانند Galaxy Watch 3.

سامسونگ ممکن است سری Galaxy Watch 6 را در رویداد Unpacked آینده خود در تیرماه معرفی کند. همچنین به‌روزرسانی One UI 5 Watch نیز باید پس از آن منتشر شود. هفته گذشته، سامسونگ به‌طور رسمی اخبار مربوط به آپدیت بعدی ساعت هوشمند و برخی از ویژگی‌های آن را منتشر کرد. ازجمله موارد دیگر، One UI 5 Watch به کاربران کمک می‌کند بهتر بخوابند، مناطق ضربان قلب شخصی‌سازی‌شده را به‌ارمغان بیاورند و ویژگی‌های ایمنی مانند تشخیص سقوط و تماس‌های خودکار SOS را بهبود ببخشند.

سامسونگ پیرامون این حالت می‌گوید: «این نمونه دیگری از این است که چگونه سامسونگ راه‌حل‌های ایمنی فعال را در اولویت قرار می‌دهد و کاربران را قادر می‌سازد تا درک جامع‌تری از سلامت قلبی و عروقی و کلی خود دریافت کنند.»

نظر شما درباره ویژگی نظارت بر ضربان قلب موردتأیید FDA برای گلکسی واچ سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی