حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر اوپو Reno 10 Pro طراحی گوشی آینده این شرکت را نشان می‌دهد

نوشته

11 ماه قبل | بدون دیدگاه | اوپو، رندر

سری گوشی‌های هوشمند میان‌رده اوپو Reno 10 به‌زودی معرفی می‌شوند. بر اساس استراتژی معمول عرضه دو سری از این خانواده در یک سال، باید شاهد معرفی گوشی‌های Reno 10 ،Reno 10 Pro و +Reno 10 Pro در چند هفته آینده باشیم. حال، به‌تازگی رندر اوپو Reno 10 Pro به‌عنوان عضو میانی منتشر شده است که طراحی این گوشی هوشمند را از تمامی زوایای آن نشان می‌دهد.

رندر اوپو Reno 10 Pro

امروز ما رندرهای مبتنی‌بر CAD از Reno 10 Pro، عضو میانی این خانواده را داریم. به‌نظر می‌رسد که گوشی‌های سری Reno 10 در مقایسه با مدل‌های قبلی خود که سال گذشته در چین عرضه شدند، طراحی پنل پشتی جدیدی را ارائه خواهند کرد.

رندر اوپو Reno 10 Pro

رندر اوپو Reno 10 Pro

با توجه به منبع رندرها، Reno 10 Pro با یک صفحه‌نمایش 6.7 اینچی و یک سوراخ نمایشگر مرکزی برای تعبیه دوربین سلفی که در تصاویر مشاهده می‌کنید، عرضه خواهد شد. ابعاد این گوشی 163.2×74.2×7.9 میلی‌متر (10.2 میلی‌متر در برآمدگی دوربین عقب) می‌باشد.

قسمت پایین گوشی دارای سوراخ بلندگو و پورت USB-C است و به‌نظر می‌رسد سمت راست دکمه‌های پاور و صدا قرار دارد که عجیب است زیرا اوپو تاکنون ترجیح می‌داد دکمه‌های صدا را در سمت چپ قرار دهد. شاید معرفی سری Reno 10 این وضعیت را تغییر دهد یا شاید رندرها اشتباه باشد. فقط زمان می‌تواند این موضوع را مشخص کند.

طبق اطلاعات فاش‌شده قبلی، Reno 10 Pro از پردازنده MediaTek Dimensity 8200 بهره می‌برد که یک به‌روزرسانی کوچک نسبت‌به 8100 Dimensity است که در Reno 9 Pro استفاده شده بود.

این تنها چیزی است که تاکنون ازنظر مشخصات این دستگاه می‌دانیم، اگرچه جزئیات مربوط به مدل پیشرفته‌تر آن، +Reno10 Pro، بسیار بیشتر است. شایعات حاکی از آن است که رنو یک دوربین زوم پریسکوپی در پنل پشتی این گوشی، یک صفحه‌نمایش خمیده 120 هرتزی 6.74 اینچی، یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور IMX890 سونی، یک باتری 4700 میلی‌آمپرساعتی با شارژ 100 واتی و پردازنده Qualcomm Snapdragon 8+ Gen 1 با حداکثر 16 گیگابایت رم LPDDR5 و حداکثر 512 گیگابایت حافظه داخلی را برای این دستگاه درنظر گرفته است.

نظر شما درباره رندر اوپو Reno 10 Pro و طراحی این گوشی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی