حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

استفاده Nothing Phone 2 از تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 توسط یکی از مدیران کوالکام تأیید شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | Nothing

درجریان رویداد MWC 2023، به‌طور رسمی تأیید شد که گوشی هوشمند Nothing Phone 2 اواخر امسال عرضه می‌شود. علاوه‌بر آن، ما همچنین در مورد این واقعیت صحبت کردیم که این دستگاه، اولین گوشی از سوی ناتینگ خواهد بود که از چیپست سری 8 اسنپدراگون بهره می‌برد. در آن زمان، هیچ جزئياتی پیرامون مدل دقیق این چیپست اعلام نشد. به‌تازگی اما، یکی از مدیران کوالکام به‌طور تصادفی تأیید کرده است که Nothing Phone 2 از تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 قدرت خواهد گرفت.

استفاده Nothing Phone 2 از تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1

در پستی که اکنون ویرایش شده است، الکس کاتوزیان، SVP بخش تجارت موبایل کوالکام، در مورد چیپست استفاده‌شده در گوشی آینده Nothing Phone 2 صحبت کرد. در این پست به کارل پی و تیم Nothing برای عرضه این گوشی تبریک گفته شده و گفته شده است که این دستگاه از تراشه Snapdragon 8 Plus Gen 1 بهره می‌برد. مدت کوتاهی پس از آن، پست مذکور با اطلاعات جدید ویرایش شد تا آنچه در ابتدا کاتوزیان گفته بود پنهان شود. خوشبختانه، 91Mobiles یک اسکرین‌شات گرفته که می‌توانید آن را در زیر نگاه کنید.

البته پست کاتوزیان هنوز وجود دارد و اکنون به‌جای Snapdragon 8 Plus Gen 1 به چیپست سری Snapdragon 8 اشاره می‌کند. می‌توانید پست جدید را اینجا ببینید.

استفاده Nothing Phone 2 از تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1

استفاده Nothing Phone 2 از تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1

صادقانه بگوییم، بسیاری از افراد شاید به‌جای اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1، انتظار مدل قوی‌تر اسنپدراگون 8 نسل 2 را داشتند، اما با توجه به واقعیت پیرامون این مدل، چیپست قدیمی‌تر کماکان یکی از بهترین‌های بازار است. رسانه‌های سراسر جهان این چیپست را به‌دلیل کارایی عالی نسبت‌به نسل قبلی و عمر باتری عالی آن تحسین کردند. در ترکیب با ماهیت ساده Nothing OS، مشتاقانه منتظر چیزی هستیم که Nothing Phone 2 قرار است ارائه دهد.

درحالی‌که بسیار خوب است که Nothing Phone 2 از چیپست قدرتمندی استفاده می‌کند، ما بیشتر از این‌که این شرکت چه کارهایی با خود گوشی انجام می‌دهد، هیجان‌زده هستم. Nothing Phone 1 اولین گوشی هوشمند اندرویدی طی مدت‌های طولانی بود که تصمیم گرفت از سنت یکسان بودن همه گوشی‌ها دور شود. این دستگاه مطمئناً هیچ ویژگی جالبی نداشت، اما نورپردازی روی تلفن چیزی بود که هوشمندانه اجرا شد و پنل پشت شفافی که داخل گوشی را نشان می‌داد نیز ارتقاء خوبی بود.

در اینجا امیدواریم که Nothing Phone 2 قربانی از دست دادن هویت گوشی‌های هوشمند نشود، چیزی که حتی پی در هنگام بررسی OnePlus 11 درباره آن صحبت کرد. متأسفانه هیچ جزئیاتی در مورد زمان عرضه این تلفن وجود ندارد، اما انتظار می‌رود که جزئیات بیشتر در ماه‌های آینده شروع به انتشار کنند.

نظر شما درباره استفاده Nothing Phone 2 از تراشه Snapdragon 8 Plus Gen 1 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی