حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش سری گلکسی اس 23 بیش از دو برابر گلکسی اس 22 در بازه یکسان بوده است

نوشته

12 ماه قبل | بدون دیدگاه | تحلیل بازار، سامسونگ

سری Galaxy S23 در اوایل سال جاری میلادی به‌صورت رسمی معرفی شد و مورد استقبال منتقدان و کاربران قرار گرفت. این گوشی‌های هوشمند با وجود بهره‌مندی از طراحی تقریباً یکسان با مدل‌های سال گذشته، به‌دلیل استفاده از سخت‌افزار قدرتمند به‌خصوص تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 در تمامی مدل‌ها، توانستند عملکرد چشمگیری در همه‌ی زمینه‌ها از خود به‌جای بگذارند. درهمین‌راستا، گفته می‌شود که فروش سری گلکسی اس 23 به‌میزان 2.77 میلیون دستگاه از زمان عرضه اولیه آن، بیش از دو برابر سری گلکسی اس 22 در مدت زمان یکسان بوده است.

فروش سری گلکسی اس 23

افشاگر Tech_Reve اخیرا آمار فروش سری گلکسی S23 را به‌اشتراک گذاشته است و صادقانه بگوییم که همه‌چیز برای غول فناوری کره‌ای چشمگیر به‌نظر می‌رسد.

بر اساس این آمار، نسخه پایه گلکسی اس 23 690 هزار دستگاه، نسخه پلاس 430 هزار دستگاه و نسخه اولترا نیز 1.65 میلیون دستگاه فروخته است. فروش ضعیف نسخه پلاس منطقی به‌نظر می‌رسد زیرا به‌غیر از باتری و نمایشگر بزرگتر، ارتقاء بیشتری را نسبت‌به مدل پایه ارائه نمی‌دهد. بااین‌حال، نسخه Ultra به‌راحتی و با فروش 1.65 میلیون دستگاه، جایگاه بالاتری را درمیان این سه عضو کسب کرده است. همچنین مجموع 2.77 میلیون دستگاه فروخته‌شده، نشان‌دهنده‌ی 102 درصد بیشتر از فروش گلکسی S22 در مدت‌زمان مشابه سال گذشته است که چشمگیر به‌نظر می‌رسد.

فروش سری گلکسی اس 23

فروش سری گلکسی اس 23

در ابتدا تصور می‌شد که این داده‌ها فقط مربوط به کره جنوبی است، اما منبع مذکور تأیید می‌کند که این آمار مربوط به فروش جهانی می‌باشد که نشان می‌دهد سری گلکسی S23 بسیار بیشتر از حد انتظار فروش می‌رود و امیدوار می‌رود که به این مسیر ادامه دهد.

سال گذشته و به‌دلیل مشکلات ایجادشده توسط تراشه‌های اسنپدراگون و اگزینوس، سری گلکسی اس 22 آن‌طور که بایدوشاید خوب فروش نرفتند. امسال اما، با بهینه‌تر شدن تراشه‌های پرچمدار و استفاده از عمده ظرفیت سخت‌افزاری در گوشی‌های پرچمدار گلکسی، سامسونگ توانست عملکرد خوب خود را با سری اس 23 جبران کند. در ادامه، انتظار می‌رود با معرفی گلکسی زد فولد 5 و زد فلیپ 5 در تابستان پیش‌رو، این رویه بار دیگر تکرار شده و گوشی‌های تاشو این شرکت نیز بیش از پیش مورداستقبال کاربران قرار بگیرند.

نظر شما درباره عملکرد فروش مناسب سری گلکسی اس 23 سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی