حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ابعاد دقیق گلکسی زد فولد 5 فاش شد: سبک‌ترین و باریک‌ترین Fold سامسونگ

نوشته

11 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

انتظار می‌رود کمپانی سامسونگ نسل جدید گوشی‌های تاشو گلکسی زد فلیپ 5 و گلکسی زد فولد 5 خود را در تیرماه سال جاری معرفی کند که زودتر از سال‌های گذشته است. طبق گزارش‌ها، این شرکت با هر دو گوشی آینده خود تغییر طراحی قابل‌توجهی ایجاد می‌کند و این تغییر طراحی در Galaxy Z Fold 5 به‌لطف لولای قطره‌ای‌شکل آن است. افشاگر خوش‌سابقه Ice Universe به‌تازگی ابعاد دقیق گلکسی زد فولد 5 را فاش کرده است که نشان می‌دهد این دستگاه سبک‌ترین و باریک‌ترین گوشی تاشو سری Fold سامسونگ خواهد بود.

ابعاد دقیق گلکسی زد فولد 5

بر اساس اطلاعاتی که Ice Universe ارائه می‌کند، ابعاد دقیق Galaxy Z Fold 5 در حالت تاشده برابر 154.9×67.1×13.4 میلی‌متر و در حالت باز نیز 154.9×129.9×6.3 میلی‌متر خواهد بود. این باعث می‌شود نسل آینده گوشی تاشو سامسونگ 0.2 میلی‌متر کوتاه‌تر، 0.2 میلی‌متر باریک‌تر (در حالت بازشده) و 0.2 میلی‌متر باریک‌تر (در حالت تاشده) از گلکسی زد فولد 4 باشد.

گلکسی زد فولد 5 به‌لطف لولای جدید قطره‌ای خود، به‌صورت کاملاً صاف تا می‌شود و هیچ فاصله‌ای بین دو نیمه گوشی باقی نمی‌گذارد. این باعث می‌شود گوشی باریک‌تر و مقاوم‌تر در برابر گردوغبار باشد، زیرا ذرات گردوغبار شانس کمتری برای ورود به گوشی دارند. لولای جدید همچنین از شعاع وسیع‌تری برای خم کردن نمایشگر OLED تاشو در داخل استفاده می‌کند که منجر به چین‌وچروک کمتر می‌شود.

ابعاد دقیق گلکسی زد فولد 5

ابعاد دقیق گلکسی زد فولد 5

سامسونگ درحالی‌ طراحی کاملاً مسطح هنگام تا شدن و چین‌وچروک کمتر را ارائه می‌کند که طبق گزارش‌ها، گفته می‌شود زد فولد 5 گواهی مقاومت در برابر آب IPX7 خود را حفظ خواهد کرد. بااین‌حال، یکی از ویژگی‌هایی که کاربران درخواست کرده‌اند، اما ظاهراً سامسونگ برنامه‌ای برای ارائه آن ندارد، اسلات اختصاصی برای تعبیه قلم S Pen داخل گوشی باشد که انتظار می‌رود این قابلیت سال آینده و با گلکسی زد فولد 6 ارائه شود.

نظر شما درباره ابعاد دقیق Galaxy Z Fold 5 سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی