حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فریم چرخان فیزیکی به گلکسی واچ ۶ پرو سامسونگ بازخواهدگشت؟

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

بدون شک یکی از المان‌های جذاب گلکسی واچ را می‌توان فریم چرخان آن دانست. این المان در برخی نسل‌ها حضور دارند و برخی نسل‌ها آن را کنار می‌گذارند. مثلا سری گلکسی واچ ۵ آن را نداشت اما اگر طرفدار این ویژگی هستید خبر خوبی برای شما داریم. گفته می‌شود که فریم چرخان فیزیکی به گلکسی واچ ۶ پرو سامسونگ بازخواهدگشت.

گلکسی واچ ۶ پرو با فریم چرخان

سال گذشته سامسونگ ساعت‌های هوشمند سری گلکسی واچ ۵ یعنی Watch 5 و Watch 5 Pro را با یک قاب چرخان مجازی عرضه کرد. این قابلیت اساسا یک ژست حرکتی بود که روی لبه صفحه نمایش کار می کرد.

این قاب چرخان مجازی در Galaxy Watch 4 پیاده‌سازی شده بود، در حالی که قاب چرخان فیزیکی برای Galaxy Watch 4 Classic ارائه می‌شد. می‌توانید آن را در تصویر زیر ببینید:

این گزارش می‌گوید که ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch 6 Pro همچنین دارای “حاشیه نسبتاً باریک” خواهد بود. طبیعتا کاهش حاشیه نمایشگر به صفحه نمایش بزرگتر یا بدنه کوچکتر منجر می‌شود. ترجیح شخصی من بر گزینه اول است، شما چطور؟

این اولین مرتبه‌ای نیست که در مورد بازگشت قاب چرخان فیزیکی اخباری می‌شنویم. ماه گذشته، شایعه مشابهی را از منابع کره‌ای شنیدیم. همچنین گفته شد که گلکسی Watch 6 و Watch 6 Pro احتمالا با باتری بزرگتری همراه شوند.

نظر شما چیست؟ منتظر ساعت‌های هوشمند ۲۰۲۳ سامسونگ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)