حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی واچ 6 پرو قاب چرخان فیزیکی ساعت‌های سامسونگ را بازمی‌گرداند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ساعت هوشمند، سامسونگ، شایعات

رابطه عاشقانه طرفداران سامسونگ با قاب چرخان فیزیکی سری گلکسی واچ بسیار شناخته شده است. این افراد به‌طور قابل‌توجهی از اینکه سامسونگ سال گذشته و در سری گلکسی واچ 5 حاشیه فیزیکی را به‌نفع حالت دیجیتالی کنار گذاشت، ناامید شدند. بااین‌حال، جدیدترین شایعات حاکی از آنست که شرکت کره‌ای درنظر دارد تا بار دیگر دل این افراد را بدست آورده و مدل گلکسی واچ 6 پرو آینده خود را با قاب چرخان فیزیکی به سبک گلکسی واچ‌های کلاسیک عرضه کند.

قاب چرخان گلکسی واچ 6 پرو

سری گلکسی واچ 6 قرار است اواخر امسال عرضه شود و اگر گزارش جدید امروز را باور کنیم، سامسونگ حاشیه چرخان فیزیکی بسیار دوست‌داشتنی را برای این نسل بازمی‌گرداند، اما فقط برای مدل Galaxy Watch 6 Pro.

گلکسی واچ 5 در سال گذشته در دو مدل استاندارد و پرو عرضه شد. مدل پیشرفته‌تر این ساعت از یک باتری بزرگ و ویژگی‌های اضافی برای افرادی که سبک زندگی فعالی دارند، بهره می‌برد. پیش از این نیز، گزارش‌هایی را شنیده بودیم که گلکسی واچ 6 پرو تمرکز خود را بر عمر باتری عالی حفظ خواهد کرد.

قاب چرخان گلکسی واچ 6 پرو

قاب چرخان گلکسی واچ 6 پرو

حال، افشاگر کره‌ای SuperRoader که در گذشته و در موارد متعدد اطلاعات دقیقی را ارائه داده است، اخیرا فاش کرده که سامسونگ امسال قاب چرخان فیزیکی را بازمی‌گرداند. این ویژگی اما تنها منحصر به مدل گلکسی واچ 6 پرو خواهد بود، بنابراین اگر قصد دارید مدل پایه گلکسی واچ 6 را تهیه کنید، باید به قاب دیجیتالی آن بسنده کنید.

سامسونگ سال گذشته گلکسی واچ 5 پرو را تنها در یک سایز 45 میلی‌متری عرضه کرد و ظاهراً این مورد نیز درحال تغییر است. گلکسی واچ 6 پرو ظاهراً در دو اندازه در دسترس خواهد بود، بنابراین ممکن است امسال یک نسخه کوچک‌تر از ساعت پرو سامسونگ را دریافت کنیم؛ یک تغییر خوشایند برای بسیاری از مشتریانی که خرید ساعت‌های بسیار بزرگ را ترجیح نمی‌دهند.

درحال‌حاضر مشخص نیست که سامسونگ چه زمانی قصد دارد سری گلکسی واچ 6 را عرضه کند، اما می‌توان انتظار داشت که این مدل‌ها در نیمه دوم سال جاری، احتمالاً درکنار گوشی‌های هوشمند جدید تاشو، عرضه شوند.

نظر شما درباره بازگشت قاب چرخان در Galaxy Watch 6 Pro چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی