حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون ۱۴ زرد در راه است؟ رنگ جدید اپل

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، برترین‌های ترنجی، شایعات

گاهی پیش می‌آید که اواسط بازه زمانی بین عرضه آیفون جدید و قدیم، اپل یک رنگ جدید را به گستره انتخاب کاربران اضافه می‌کند. به نظر می‌رسد که امسال رنگ زرد به عنوان رنگ خاص iPhone 14 ارائه خواهد شد. آیفون ۱۴ زرد احتمالی را می‌توانید در این رندرهای غیررسمی ببینید.

رنگ زرد آیفون ۱۴

رنگ زرد آیفون ۱۴ - غیررسمی

رنگ زرد آیفون ۱۴ – غیررسمی

این رنگ جدید برای آیفون ۱۴ پلاس و آیفون ۱۴ عرضه خواهد شد. هنوز مشخص نیست که آیا اپل برای عرضه یک رنگ خاص آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس برنامه ای دارد یا خیر.

با این حال رنگ زرد آیفون ۱۴ در گزارش‌هایی تایید شده و برنامه ریزی برای عرضه در بهار سال ۱۴۰۲ محتمل است.

در حالی که منبع اصلی این گزارش خیلی شناخته شده نیست اما یک منبع معتبرتر گزارش داد که منابع متعدد تأیید می‌کنند تیم روابط عمومی اپل در حال برنامه‌ریزی یک جلسه توجیهی محصول در هفته آینده است که می‌تواند مربوط به گزینه رنگ جدید آیفون یا چیز دیگری باشد.

افزودن رنگ جدید در اواسط چرخه به روزرسانی محصول یک تکنیک رایج بین همه شرکت‌های فناوری محسوب می‌شود که اپل هم به آن اعتقاد پیدا کرده است. مثلا سال گذشته، این شرکت رنگ سبز آیفون ۱۳ را معرفی نمود. دو سال پیش هم رنگ بنفش آیفون ۱۲ رونمایی شده بود. البته سال گذشته رنگ سبز به مدل‌های پرو آیفون ۱۳ هم رسید اما سال قبل‌تر از آن رنگ بنفش به مدل‌های پرو آیفون ۱۲ نرسید.

رنگ زرد آیفون ۱۴ - غیررسمی

رنگ زرد آیفون ۱۴ – غیررسمی

رنگ بندی آیفون ۱۴ پلاس و آیفون ۱۴ شامل موارد زیر است:

  1. ۱- آبی
  2. ۲- بنفش
  3. ۳- نیمه شب (مشکی)
  4. ۴- نور ستاره (سفید/نقره ای)
  5. ۵- قرمز

رنگ بندی آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس هم به قرار زیر است:

  1. ۱- بنفش عمیق
  2. ۲- طلایی
  3. ۳- نقره ای
  4. ۴- فضایی (مشکی)

احتمالا به زودی باید رنگ زرد را به لیست رنگ‌های iPhone 14 Plus و iPhone 14 اضافه کنیم. توجه داشته باشید که رندرهای نمایش داده شده در این مطلب صرفا برای تصور خروجی احتمالی است و با محصول نهایی که بعدا رسما رونمایی خواهد شد، شاید تفاوت داشته باشد.

نظر شما چیست؟ زنگ زرد برای iPhone 14 جذاب است؟

رنگ خاص آیفون ۱۵ پرو اپل احتمالا قرمز تیره خواهد بود

اگر کمی به آینده برویم باید گفت آنطور که گزارش‌ها می‌گویند، رنگ خاص آیفون ۱۵ پرو احتمالا رنگ قرمز عمیق‌تر عرضه شود. بر خلاف رنگ روشن “محصول قرمز” مدل های قبلی، گفته می شود که این سایه جدید تیره تر و آرام تر است. منتظر به‌روزرسانی‌های این محصول بالقوه به خط تلفن‌های هوشمند محبوب اپل باشید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)