حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدل خاص وان پلاس Ace 2 Genshin Impact با رنگ قرمز و 18 گیگابایت رم معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | وان‌پلاس

گوشی هوشمند OnePlus Ace 2 در اوایل سال جاری میلادی در چین معرفی شد و بعدها با نام OnePlus 11R در بازار جهانی به‌فروش رسید. این دستگاه در ابتدا در رنگ‌های مشکی و آبی در دسترس بود. بااین‌حال، همان‌طور که انتظار می‌رفت، وان پلاس اکنون نسخه محدودی از این گوشی هوشمند را با نام Ace 2 Genshin Impact Limited Edition معرفی کرده است که از همان مشخصات مدل اصلی بهره برده، اما به پنل پشتی با رنگ قرمز، شماری از المان‌های خاص محیط رابط‌کاربری و 18 گیگابایت حافظه رم مجهز شده است.

مدل خاص وان پلاس Ace 2 Genshin Impact

OnePlus Ace 2 Genshin Impact Limited Edition طراحی مشابهی با مدل استاندارد خود دارد. بااین‌حال، در پنل پشتی شاهد استفاده از رنگ قرمز با بافت چرمی هستیم. این رنگ از Xiangling، شخصیت عنصر آتش در بازی ویدیویی Genshin Impact، الهام گرفته شده است. رنگ قرمز این گوشی خیره‌کننده به‌نظر می‌رسد و گفته می‌شود که پنل پشتی از جنس چرم ساده ساخته شده است که ضد رسوب، بادوام و به‌طور طبیعی سازگار با پوست است. هر دو لبه‌ی سمت چپ و راست پنل پشتی نیز دارای یک خط الماس دو بال هستند و دو دوخت برای ایجاد یک بافت ظریف در آن اضافه شده است.

مدل خاص وان پلاس Ace 2 Genshin Impact

مدل خاص وان پلاس Ace 2 Genshin Impact

به‌عنوان یک گوشی در نسخه محدود، این مدل با جعبه هدیه سفارشی با پایه و دسته فلزی عرضه خواهد شد. مدل Genshin Impact Limited Edition همچنین همراه با پوستر کاراکتر Xiangling Lihua، برچسب‌های Xiangling و کارت‌های نمایش اطلاعات شخصیت‌های بازی ویدیویی ارائه می‌شود.

OnePlus Ace 2 Genshin Impact Limited Edition با تم‌های رابط کاربری سفارشی و جلوه‌های صوتی طراحی‌شده توسط این برند و تیم Genshin Impact عرضه می‌شود. این گوشی دارای آیکون‌ها، تصاویر پس‌زمینه و موارد دیگر سفارشی‌شده و خاص خود است. این گوشی هوشمند همچنین دارای 18 گیگابایت رم داخلی و 512 گیگابایت حافظه داخلی است. سایر مشخصات اصلی دستگاه مشابه مدل استاندارد Ace 2 باقی مانده است. به‌طور خلاصه، مشخصات اصلی این گوشی شامل نمایشگر 6.64 اینچی 1.5K AMOLED بارفرش‌ریت 120 هرتز، تراشه Snapdragon 8+ Gen 1، دوربین سه‌گانه پشتی با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ 100 واتی است.

نظر شما درباره مدل خاص وان پلاس Ace 2 Genshin Impact چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی