حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی قاب پشتی شیائومی ۱۳ اولترا را در رنگ خاص آن ببینید

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، موتورولا

پرچمدار پریمیوم Xiaomi 13 Ultra به صورت رسمی فردا (۲۹ فروردین ۱۴۰۲) معرفی خواهد شد. پیش از معرفی رسمی این دستگاه اما می‌توانید طراحی قاب پشتی شیائومی ۱۳ اولترا را در رنگ خاص آن ببینید.

طراحی قاب پشتی شیائومی ۱۳ اولترا

به جز برجستگی خاص دایره‌ای مشکی رنگ روی قاب پشتی Xiaomi 13 Ultra و چینش نامنظم دوربین‌های داخل آن (!) باید گفت که با تیزرهای رسمی جدید متوجه می‌شویم بخش بالایی قاب پشتی به صورت کلی و با شیب ملایم ضخامت بیشتری نسبت به بخش پایینی آن دارد.

از نگاه من این طراحی خاص و زیبایی است که تاکنون در دنیای موبایل شاهد آن نبودیم اما چون از نمای دور بیشتر همان دایره بزرگ خودنمایی می‌کند بدون شک به یاد سری Mate هواوی خواهیم افتاد. با این حال نمی‌توان گفت که یک کپی مستقیم با چیزی مشابه آن است.

رنگ خاص شیائومی ۱۳ اولترا

رنگ خاص شیائومی ۱۳ اولترا

براساس رندرهای رسمی باید گفت که Xiaomi 13 Ultra حداقل ۲ رنگ دارد. رنگ سبز که احتمالا به عنوان رنگ خاص آن مشخص می‌شود خیلی مشابه رنگ سبز وان پلاس است. تیزر رسمی دیگری این دستگاه را در رنگ سفید نشان می‌دهد که می‌توانید آن را اینجا ببینید:

شیائومی ۱۳ اولترا

شیائومی ۱۳ اولترا

نظر شما درباره این طراحی برای Xiaomi 13 Ultra چیست؟ اگر طراحی لنزهای داخل جزیره دوربین دایره‌ای شکل منظم می‌بودند من خیلی خوشحال‌تر می‌شدم. شما چطور؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)