حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی 13 اولترا رکورد روشنایی نمایشگر را با 2600 نیت می‌شکند + تصاویر بیشتر گوشی در رنگ سفید

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | شیائومی، نمایشگر

شیائومی به‌تازگی ویژگی‌های بیشتری از گوشی پرچمدار Xiaomi 13 Ultra خود را پیش از معرفی رسمی این دستگاه درکنار Band 8 و Pad 6 فاش کرده است. گفته می‌شود شیائومی 13 اولترا قرار است با شکستن رکورد روشنایی نمایشگر در گوشی‌های هوشمند، با درخشان‌ترین صفحه‌نمایش دنیا درکنار سایر نوآوری‌های دیگر در این بخش ارائه شود. این شرکت همچنین تصاویر بیشتری از رنگ سفید این گوشی منتشر کرده است که طراحی خاص آن را نشان می‌دهد.

روشنایی نمایشگر شیائومی 13 اولترا

کمتر از یک روز دیگر تا معرفی رسمی Xiaomi 13 Ultra باقی مانده است. بااین‌حال، شیائومی به انتشار اطلاعات بیشتر در مورد گوشی هوشمند پرچمدار بعدی خود در Weibo ادامه می‌دهد. پیش از این، این شرکت اعلام کرده بود که Xiaomi 13 Ultra دارای همان سنسور 50 مگاپیکسلی 1 اینچی Sony IMX989 به‌کاررفته در Xiaomi 12S Ultra و Xiaomi 13 Pro است. همچنین مشخص شد که این گوشی از فیلترهای رنگی مختلف پشتیبانی می‌کند که بر تنظیمات دوربین عقب «حرفه‌ای» آن تأکید دارد.

روشنایی نمایشگر شیائومی 13 اولترا

روشنایی نمایشگر شیائومی 13 اولترا

متعاقباً، شیائومی تأیید کرده است که تلفن هوشمند Ultra بعدی این شرکت تراشه‌های Surge P2 و G1 را به‌همراه دارد. به‌گفته‌ی این شرکت، این تراشه‌ها با یک حالت اضطراری عمر طولانی باتری کار می‌کنند تا حداکثر 1 ساعت عمر باتری را با 1 درصد شارژ باقی‌مانده یا 12 دقیقه زمان مکالمه ارائه دهند. علاوه‌بر این، شیائومی جزئیات جدیدی را در مورد نمایشگر Xiaomi 13 Ultra و تصویری که دستگاه را از نمای جلویی آن برای اولین بار به‌نمایش می‌گذارد، به‌اشتراک گذاشته است.

شیائومی 13 اولترا در رنگ سفید

شیائومی 13 اولترا در رنگ سفید

شیائومی 13 اولترا به‌عنوان روشن‌ترین نمایشگر گوشی‌های هوشمند با روشنایی 2600 نیت و 200 نیت بیشتر از Find X6 Pro معرفی خواهد شد. شیائومی همچنین ادعا می‌کند که پنل TCL C7 زاویه دید بهتر و مصرف انرژی کمتری را نسبت‌به پنل نمایشگر E6 سامسونگ که در اکثر پرچمداران مدرن وجود دارد۷ ارائه می‌دهد.

علاوه‌بر این، TCL C7 دارای منحنی رنگی CIE 2015 خواهد بود که برای یک تجربه ثابت در چندین نمایشگر، کالیبره شده است. جای تعجب نیست که Xiaomi 13 Ultra دارای نمایشگر LTPO با رفرش‌ریت متغیر است که شیائومی هنوز جزئیات آن را فاش نکرده است. این گوشی به‌صورت پیش‌فرض با رزولوشن 2K کار خواهد کرد و احتمالاً با رزولوشن 3200 در 1440 پیکسل شیائومی 12 اس اولترا و شیائومی 13 پرو مطابقت دارد.

علاوه‌بر این، انتظار می‌رود Xiaomi 13 Ultra در چهار گزینه رنگی عرضه شود که همگی با روکش‌های چرم گیاهی هستند. تاکنون، شیائومی تصاویر تبلیغاتی تمامی رنگ‌های این گوشی به‌جز رنگ قرمز شایعه‌شده آن را به‌اشتراک گذاشته است. بااین‌حال، باید دید چه تعداد از این رنگ‌ها در خارج از چین در دسترس خواهند بود. متأسفانه، شیائومی هنوز تاریخ عرضه جهانی Xiaomi 13 Ultra و همچنین سری Smart Band 8 یا Xiaomi Pad 6 را که این شرکت در 18 آوریل در چین معرفی خواهد کرد، تأیید نکرده است.

نظر شما درباره روشنایی نمایشگر و رنگ سفید شیائومی 13 اولترا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
rad 007

به غیر از طراحی گوشی خوبیه طراحی اس ۲۳ اولترا خیلی بهتره کلا گوشی مستطیلی یه چیز دیگه هست،

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی