حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات کامل ویوو ایکس فولد ۲ و ایکس فلیپ فاش شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، ویوو

گوشی های هوشمند تاشو آینده ویوو، در بیستم آوریل (۳۱ فروردین ماه) و در کشور چین معرفی خواهند شد. چندی پیش تصاویر رسمی این دستگاه ها منتشر شدند. امروز اما یک افشاگر اطلاعات، پیش از رونمایی گوشی های تاشو ویوو ایکس فولد ۲ و ایکس فلیپ، مشخصات کامل آن دو را به اشتراک گذاشته است. با ترنجی همراه باشید تا به جزییات این گزارش بپردازیم.

مشخصات کامل ویوو ایکس فولد ۲ فاش شد: استفاده از دو نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و تراشه پرچمدار

ابتدا به سراغ بررسی مشخصات کامل ویوو ایکس فولد ۲ می‌رویم. این گوشی هوشمند تاشو با نمایشگر خارجی ۶.۵۳ اینچی (دارای رزولوشن ۲۵۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) به دست کاربران می‌رسد. نمایشگر داخلی این دستگاه اندازه ۸.۰۳ اینچی داشته و دارای رزولوشن ۲۱۶۰ در ۱۹۱۶ پیکسل خواهد بود. هر دو این نمایشگر ها رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی داشته و از استاندارد HDR10+ پشتیبانی می‌کنند. Vivo X Fold 2 دارای ابعاد ۱۶۱.۳×۷۳.۴×۱۳ میلی‌متر و وزن ۲۸۰ گرمی است. گفته می‌شود که سه لنز دوربین در قاب پشتی این دستگاه قرار خواهد گرفت. دوربین اصلی دارای سنسور ۵۰ مگاپیکسلی بوده و دو دوربین دیگر وضوح ۱۲ مگاپیکسلی خواهند داشت. این دو دوربین، برای عکاسی اولترا واید و تله فوتو به کار می‌‌آیند. ظاهراً هر دو صفحه نمایش داخلی و خارجی دارای یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی خواهند بود.

Vivo X Fold 2

احتمالا ویوو ایکس فولد ۲، اولین گوشی تاشو جهان خواهد بود که به تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۲ مجهز می‌شود. این دستگاه از ۱۲ گیگابایت حافظه رم LPDDR5X برخوردار بوده؛ و در دو نسخه با حافظه های ذخیره سازی ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی (از نوع UFS 4.0) به دست خریداران خواهند رسید. احتمالا این تلفن هوشمند تاشو از باتری ۴,۸۰۰ میلی آمپری بهره برده و از شارژ سریع ۱۲۰ واتی (به همراه شارژ وایرلس ۵۰ واتی) پشتیبانی خواهد کرد.

گوشی هوشمند تاشو Vivo X Flip از تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ برخوردار است

همان طور که Gizmochina اشاره میکند، ویوو ایکس فلیپ، یک گوشی هوشمند تاشو با صفحه نمایش ۶.۷۴ اینچی AMOLED است. این نمایشگر، رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی را در اختیار کاربران خود قرار داده و از استاندارد HDR10+ پشتیبانی خواهد کرد. از گزارش های مختلف و تصاویر رسمی منتشر شده، می‌دانیم که یک صفحه نمایش بزرگ افقی در قاب پشتی این گوشی هوشمند تاشو قرار گرفته است.

Vivo X Flip

این نمایشگر اندازه ۳ اینچی دارد. دو لنز دوربین در قاب پشتی این گوشی قابل مشاهده بوده؛ که گفته می‌شود وضوح ۵۰ و ۱۲ مگاپیکسلی خواهند داشت. دوربین سلفی Vivo X Flip نیز به سنسوری با رزولوشن ۳۲ مگاپیکسل مجهز خواهد شد.

تاریخ معرفی ویوو X Flip ،X Fold 2 و Pad 2 مشخص شد: 31 فروردین 1402

 

تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱، به عنوان قلب تپنده ویوو ایکس فولد ۲ در نظر گرفته شده است. گران قیمت ترین نسخه این دستگاه به ۱۲ گیگابایت حافظه رم LPDDR5 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی (از نوع UFS 4.0) مجهز می‌شود. انتظار داریم که این تلفن هوشمند تاشو آینده ویوو، از باتری ۴,۴۰۰ میلی آمپری برخوردار باشد. گفته می‌شود که این دستگاه از شارژ سریع ۴۴ واتی نیز پشتیبانی خواهد کرد. Vivo X Flip دارای ابعاد ۱۶۶.۴×۷۵.۳×۸.۲ میلی متر و وزن ۲۰۰ گرمی است.

نظر شما درباره این دو گوشی هوشمند تاشو آینده ویوو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی