حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لیست امتیاز بنچمارک Antutu در مارس 2023 منتشر شد: قدرت‌نمایی تراشه‌های کوالکام

نوشته

1 سال قبل | 2 دیدگاه | بنچمارک

با پایان یافتن ماه گذشته میلادی، یک بار دیگر زمان آن رسیده است که آخرین رتبه‌بندی گوشی‌های هوشمند با بهترین عملکرد را در بازار بررسی کنیم. وب‌سایت رسمی بنچمارک Antutu اخیرا لیست امتیاز قدرتمندترین گوشی‌های هوشمند در ماه مارس 2023 را اعلام کرده است که نمایندگان اوپو و شیائومی به‌ترتیب در بخش پرچمدار و میان‌رده در رتبه اول جای گرفته‌اند. جالب آن‌که هر دو گوشی و عمده دستگاه‌های دیگر از آخرین نسل تراشه‌های کوالکام در بخش خود بهره می‌برند.

لیست امتیاز بنچمارک Antutu در مارس 2023

Antutu به‌طور گسترده‌ای توسط تولیدکنندگان و کاربران در طول مرحله آزمایش گوشی‌های هوشمند خود مورداستفاده قرار می‌گیرد. هر ماه، این پلتفرم لیست 10 دستگاه برتر را در دسته‌بندی‌های مختلف منتشر می‌کند؛ ازجمله گوشی‌های هوشمند رده‌بالا و میان‌رده.

کدام گوشی‌ها در ماه مارس 2023 در لیست امتیاز بنچمارک Antutu قدرتمندترین بودند؟ OPPO Find X6 Pro، جدیدترین مدل پرچمدار این شرکت چینی، مقام اول را به خود اختصاص داده است. درکنار نسخه پرو، OPPO Find X6 استاندارد با تراشه Dimensity 9200 مدیاتک نیز جایگاه پنجم را کسب کرده است.

لیست امتیاز بنچمارک Antutu در مارس 2023

لیست امتیاز بنچمارک Antutu در مارس 2023

یکی دیگر از محصولات جدید که برای اولین بار در این لیست قرار گرفته است، Nubia Z50 Ultra می‌باشد که در جایگاه نهم قرار دارد. این دستگاه دارای سبک طراحی منحصربه‌فرد و صفحه‌نمایش بزرگ با دوربین زیر نمایشگر است و این گوشی را هم ازنظر بصری خیره‌کننده و هم توان پردازشی فوق‌العاده قدرتمند می‌کند.

در مقایسه با رتبه‌بندی ماه فوریه، بقیه لیست ماه مارس تغییرات اندکی را تجربه کردند. تنها با چند جابجایی در موقعیت مانند +Red Magic 8 Pro که اکنون در جایگاه دوم جای گرفته و پس از آن OnePlus 11 قرار دارد.

وقتی صحبت از گوشی‌های شبه‌پرچمدار به‌میان می‌آید، رتبه‌بندی Antutu شگفت‌انگیزتر از لیست رده‌های بالاتر می‌شود. رتبه برتر در این رده را Redmi Note 12 Turbo جدید به خود اختصاص داده است؛ به‌عنوان اولین دستگاهی که از چیپست Snapdragon 7+ Gen 2 بهره می‌برد.

این نتیجه تصمیم کوالکام برای عبور از نام‌گذاری اسنپدراگون 7 پلاس نسل 1 و همچنین 7 نسل 2 و انتخاب مستقیم عنوان 7 پلاس نسل 2 را توجیه می‌کند.تراشه Snapdragon 7+ Gen 2 عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود نشان داده و از رقیب خود MediaTek Dimensity 8200 پیشی گرفته است. جدای از این عضو تازه وارد برجسته، بقیه لیست تلفن‌های هوشمند شبه‌پرچمدار تا حد زیادی با رتبه‌بندی ماه قبل مطابقت دارد.

در پایان، نظر شما درباره امتیاز بنچمارک Antutu مارس 2023 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
rad 007

مهم نیست زیاد

rad 007

گفتم مهم نیست دو نفر مثل اینکه زیاد فشار خوردند چون که به امتیازات گوشی های ساخت باباشون!!! گفتم مهم نیست پس ناراحت شدند باشه مهم است ناراحت نشید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی