حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسل اول Galaxy Z Tab سامسونگ احتمالا درکنار سری گلکسی تب اس 9 معرفی خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ در بازار گوشی‌های هوشمند تاشو جایگاه بسیار خوبی دارد. بله، تقاضای برای این بخش بازار به‌اندازه مدل‌های استاندارد زیاد نیست، اما این بدان معنا نیست که نوآوری‌های سامسونگ و موقعیت این شرکت به‌عنوان فروشنده برتر در بخش تاشو شامل دستاوردهای چشمگیری نبوده است. پس از عرضه موفق چندین نسل گوشی تاشو از سری گلکسی زد فولد و گلکسی زد فلیپ، حال شنیده‌ها حاکی از آنست که سامسونگ درنظر دارد مدل سومی را شامل نسل اول تبلت تاشو خود با نام احتمالی Galaxy Z Tab درکنار سری گلکسی تب اس 9 در تابستان سال جاری معرفی کند.

نسل اول Galaxy Z Tab سامسونگ

سامسونگ درحال‌حاضر گوشی‌های تاشو را به دو صورت عرضه می‌کند: طراحی تاشو عمودی سری گلکسی زد فلیپ و طراحی کتابی سری گلکسی زد فولد. اگر شایعه جدید را باور کنیم، سامسونگ به‌زودی می‌تواند یک فرم طراحی دیگر را به ترکیب دستگاه‌های تاشو خود اضافه کند. طبق گزارش‌ها، این شرکت قصد دارد اولین تبلت تاشو گلکسی را اواخر امسال عرضه کند.

این اولین بار نیست که ما در مورد برنامه‌های سامسونگ برای عرضه احتمالی یک تبلت تاشو در سال 2023 می‌شنویم. شایعه‌ای از شش ماه قبل حاکی از آن بود که این تبلت تاشو می‌تواند در کنار سری گلکسی تب اس 9 معرفی شود.

نسل اول Galaxy Z Tab سامسونگ

نسل اول Galaxy Z Tab سامسونگ

اینکه سامسونگ از چه چیزی برای تبلت تاشوی خود با نام احتمالی Galaxy Z Tab استفاده خواهد کرد، بدون شک بزرگترین سؤالی است که اکثر مردم درحال‌حاضر دارند. اگر بخواهیم حدس بزنیم، این تبلت فقط یک بار مانند گوشی‌های سری Galaxy Z Fold و Galaxy Z Flip تا می‌شود. سامسونگ احتمالاً تا چند سال از عوامل خلاقانه‌تر تاشو مانند طراحی‌های تاشو و رول‌شونده خودداری می‌کند، به‌خصوص اگر این عوامل منجر به قیمت گزاف گوشی‌ها شود.

باز هم همان‌طور که در بالا اشاره کردیم، اطلاعات مربوط به “Galaxy Z Tab” درحال‌حاضر بسیار محدود است، بنابراین ما پیشنهاد می‌کنیم تا زمانی که جزئیات دقیق‌تر ظاهر شود، از حدس‌وگمان‌های بیشتر خودداری کنیم.

نظر شما درباره نسل اول Galaxy Z Tab سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی