حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمال عرضه گلکسی Z Ultra در سال ۲۰۲۴ با ۵ گوشی تاشو جدید سامسونگ + سری Galaxy K

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

آنطور که پیداست و اگر این شایعه صحیح باشد، سامسونگ برنامه پرشوری برای گوشی‌های تاشو دارد. به تازگی از احتمال عرضه گلکسی Z Ultra در سال ۲۰۲۴ با ۵ گوشی تاشو جدید سامسونگ صحبت می‌شود. همچنین شاید +Galaxy S24 هم تولید نشود. همچنین شنیده‌هایی درباره Galaxy K وجود دارد.

۶ گوشی تاشو جدید سامسونگ برای سال ۲۰۲۴

گوشی‌های هوشمند تاشو به تدریج محبوب‌تر می‌شوند و شاید روزی اصلی‌ترین محصول هر شرکت باشند. طی سال‌های اخیر، برندهای زیادی را دیده‌ایم که گوشی‌های تاشو عرضه می‌کنند، اما سامسونگ همچنان در این رده جذاب پیشتاز است.

به نظر می‌رسد این برند کره‌ای در حال برنامه ریزی برای گسترش بیشتر مجموعه گوشی‌های تاشو خود با عرضه ۶ محصول جدید در سال ۲۰۲۴ است. همچنین شاید عضو پلاس سری گلکسی S این سال یعنی Galaxy S24 Plus دیگر تولید نشود.

گلکسی زد فولد

گلکسی زد فولد

آنطور که در گزارش جدید آمده، سامسونگ در نظر دارد سال آینده تغییرات قابل توجهی در مجموعه گوشی های هوشمند و تبلت‌های خود ایجاد کند. این برند می‌خواهد ۶ گوشی تاشو را برای سال ۲۰۲۴ آماده کند. این محصولات شامل موارد زیر می‌شوند:

  1. ۱- Galaxy Z Flex
  2. ۲- Galaxy Z Fold Ultra
  3. ۳- Galaxy Z Flip Ultra
  4. ۴- Galaxy Z Tab
  5. ۵- Galaxy Z Fold
  6. ۶-Galaxy Z Flip

این منبع ادعا می کند که مدل های Z Ultra از صفحه نمایش 4K سامسونگ استفاده می کنند، در حالی که مدل های استاندارد Z از صفحه نمایش QHD ساخت BOE استفاده می کنند. علاوه بر این، Z Flip می تواند با صفحه نمایش 2K ساخت سامسونگ یا پنل FHD برند BOE عرضه شود.

همچنین ادعا شده است که سامسونگ Galaxy Z Flex یک گوشی هوشمند سه‌لا خواهد بود. به این معنی که برخلاف گوشی های تاشو معمولی، دو لولا دارد و ۳ بار تاشو می‌شود.

علاوه بر این، ظاهراً این شرکت در حال کار بر روی یک تبلت تاشو به نام Galaxy Z Tab است. از آنجایی که این تبلت تاشو خواهد بود، می توانید انتظار داشته باشید که نمایشگر نسبتا بزرگتری ارائه دهد.

سری Galaxy K در راه است

همچنین این گزارش ادعا می‌کند که سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه سری های میان رده جدید به نام سری Galaxy K است. در حالی که ما اطلاعات زیادی در مورد خط تولید جدید نداریم، احتمالا این محصولات اقتصادی‌تر از سری گلکسی A قرار خواهد گرفت.

علاوه بر این، گزارش شده است که این برند مدل گلکسی اس ۲۴ پلاس را در سال آینده کنار گذاشته و یک مدل پریمیوم جدید در این سری عرضه خواهد کرد.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی‌های جدید سامسونگ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)