حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر گلکسی +Tab S9 طراحی تبلت پرچمدار آینده سامسونگ را نشان می‌دهد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | تبلت، رندر، سامسونگ

اگرچه سامسونگ درجریان رویداد رونمایی رسمی از گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی اس 23 از معرفی نسل جدید تبلت‌های خود اجتناب کرد، اما انتظار می‌رود این دستگاه‌ها در آینده‌ای نه‌چندان‌دور معرفی شوند. به‌تازگی، افشاگر OnLeaks رندر گلکسی +Tab S9 را منتشر کرده است که از طراحی لنزهای دوربین این تبلت پرچمدار مشابه با سایر گوشی‌های گلکسی اخیر سامسونگ حکایت دارد.

رندر گلکسی +Tab S9

در نگاه اول طراحی نسل آینده تبلت پرچمدار سامسونگ شباهت فراوانی با مدل قبلی خود یعنی سری گلکسی تب اس 8 دارد. اما مطمئناً یک یا دو تفاوت نیز وجود دارد، قابل‌توجه‌ترین آن‌ها لنزهای جداگانه دوربین عقب است که پس از زبان طراحی سامسونگ با معرفی سری گلکسی S23 در اوایل سال جاری، گسترش یافت و بعدها در دستگاه‌های دیگری مانند گلکسی A34 و گلکسی A54 نیز استفاده شد.

رندر گلکسی +Tab S9

رندر گلکسی +Tab S9

اگر اطلاعات منتشرشده توسط منبع این تصاویر دقیق باشد، ابعاد تبلت نیز تقریباً ثابت خواهد ماند. تب +S9 طبق گزارش‌ها دارای ابعاد 285.4×185.4×5.64 میلی‌متر است درحالی‌که +Tab S8 از ابعاد 285x185x5.7 میلی‌متر بهره می‌برد.

انتظار می‌رود ارتقای واقعی طراحی تبلت‌های گلکسی تب اس 9، افزایش مقاومت آن‌ها در برابر آب و گردوغبار باشد؛ همان‌طور که در اوایل سال جاری نیز به آن اشاره شده بود. این تبلت‌ها دارای گواهینامه IP67 هستند که فقط یک پله پایین‌تر از گوشی‌های پرچمدار سامسونگ می‌باشند.

سری گلکسی تب اس 9 به‌احتمال‌زیاد در کنار گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 در نیمه دوم سال عرضه خواهد شد. برای کسانی که اطلاع ندارند، سامسونگ از روال عرضه سالانه تبلت‌های پرچمدار خود پیروی نمی‌کند. سری تب اس 8 در ماه مارس سال گذشته در کنار سری گلکسی اس 22 عرضه شد، درحالی‌که گلکسی تب اس 7 اولین بار در آگوست 2020 ارائه شد.

تبلت‌های جدید حداقل در یک مدل به‌روزرسانی می‌شوند و احتمالاً از همان چیپست سفارشی اسنپدراگون 8 نسل 2 که در گلکسی اس 23 استفاده شده است، قدرت خود را تأمین می‌کنند. باتری‌های بزرگ‌تر و آن تراشه شگفت‌انگیز را با هم ترکیب کنید و می‌توانیم ببینیم که تبلت‌های سری گلکسی تب اس 9 ازنظر عمر باتری و عملکرد آن تقریباً به بالای لیست بهترین تبلت‌های سامسونگ می‌رسند.

نظر شما درباره رندر گلکسی +Tab S9 و طراحی این دستگاه پرچمدار چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی