حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویر زنده پوکو F5 Pro شیائومی فاش شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | پوکو، شایعات

انتظار می‌رود که شیائومی تا پایان ماه جاری میلادی از گوشی های «قاتل پرچمدار» سری POCO F5 رونمایی کند. شایعات جدیدی در فضای مجازی درباره این تلفن های هوشمند منتشر شده است. جدیدترین نشت اطلاعاتی، تصویر زنده پوکو F5 Pro را در اختیار ما قرار داده است. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

پوکو F5 Pro نسخه ری‌برند شده ردمی کی ۶۰ خواهد بود

به نظر می‌رسد که پوکو اف ۵ پرو شیائومی در حال دریافت گواهینامه FCC است. در جریان دریافت این گواهی، تصویر زنده این تلفن هوشمند فاش شده است. همان طور که انتظار داشتیم، تصویر زنده پوکو F5 Pro، شباهت زیادی با Redmi K60 دارد. این گوشی هوشمند ردمی در ماه ژانویه در کشور چین عرضه شد. در قاب پشتی این دو تلفن هوشمند یک ماژول بزرگ مستطیلی شکل دوربین، به همراه سه لنز دیده می‌شود. قاب پشتی POCO F5 Pro براق بوده و لوگو این برند در سمت چپ پایین قاب، دیده می‌شود. انتظار می‌رود که پوکو اف ۵ پرو به عنوان نسخه ری‌برند شده ردمی کی ۶۰، وارد بازار های جهانی شود.

پوکو F5 Pro، اولین تلفن هوشمند این برند است که از شارژ وایرلس پشتیبانی خواهد کرد. این گوشی از باتری پرظرفیت ۵,۵۰۰ میلی آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند. انتظار داریم که توان شارژ بی سیم این گوشی نیز ۳۰ وات باشد. تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱، نیروی پردازشی مورد نیاز این دستگاه را تأمین خواهد کرد. POCO F5 pro به صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی AMOLED مجهز می‌شود. این نمایشگر توانایی تولید حداکثر روشنایی ۱۴۰۰ نیت را داشته و از فضای رنگی DCI P3 پشتیبانی می‌کند. این دستگاه همچنین دارای سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش خواهد بود.

پوکو اف ۵ نیز نسخه ری‌برند شده ردمی نوت ۱۲ توربو خواهد بود

همان طور که Gizmochina اشاره می‌کند، دوربین های پوکو F5 Pro مانند POCO F4 خواهد بود. دوربین اصلی این تلفن هوشمند از سنسور ۶۴ مگاپیکسلی Omnivision OV64B به همراه لرزشگیر اپتیکال استفاده خواهد کرد. دو دوربین دیگر این تلفن هوشمند نیز وضوح ۸ و ۲ مگاپیکسلی داشته و برای عکاسی اولترا واید و ماکرو به خواهند آمد. انتظار می‌رود که به همراه POCO F5 Pro، نسخه استاندارد این تلفن هوشمند نیز رونمایی شود. گفته می‌شود که پوکو اف ۵، در حقیقت نسخه ری‌برند شده Redmi Note 12 Turbo خواهد بود.

پوکو اف ۵ پرو به رونمایی رسمی نزدیک‌تر شد

نظر شما درباره گوشی های هوشمند سری پوکو اف ۵ شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی