حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی 13T Pro به زودی برای عرضه در بازار های جهانی معرفی می‌شود

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، شیائومی

شیائومی هم اکنون در حال آماده شدن برای رونمایی از تلفن هوشمند پرچمدار آینده خود، یعنی Xiaomi 13 Ultra، است. این گوشی تمرکز ویژه ای بر بخش عکاسی خواهد داشت. مدیر عامل این غول فناوری چینی، یعنی آقای لی، چندی پیش عرضه جهانی شیائومی ۱۳ اولترا را تأیید کرد. این موضوع باعث خوشحالی طرفداران این برند در سراسر دنیا شد. به نظر می‌رسد که شیائومی، در حال توسعه گوشی دیگری با نام 13T Pro است. این تلفن هوشمند نیز در بازار های جهانی عرضه می‌شود.

شیائومی 13T Pro از تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۹۲۰۰ بهره خواهد برد

یک نشریه معتبر، گزارش می‌دهد که شیائومی در حال توسعه دو گوشی هوشمند جدید و مشابه است‌. این دو دستگاه دارای شماره مدل های 23078PND5G و 23078PND5C هستند. حرف “G” نشان دهنده عرضه این مدل در بازار های جهانی است و حرف “C” نشان می‌دهد که مدل دیگر در بازار چین عرضه می‌شود. منبع مذکور فاش می‌کند که این دو گوشی به ترتیب با نام های Xiaomi 13T Pro و Redmi K60 Ultra وارد بازار می‌شوند.

Xiaomi 12T Pro

گوشی شیائومی ۱۳ تی پرو در تابستان سال جاری معرفی می‌شود

بر اساس این گزارش، ردمی کی ۶۰ اولترا ابتدا در بازار چین معرفی شده و پس از آن با نام شیائومی 13T Pro وارد بازار های جهانی خواهد شد. وب‌سایت Gizmochina اشاره ادعا می‌کند که این دو تلفن هوشمند در جولای ۲۰۲۳ (اواسط تابستان ۱۴۰۲) معرفی خواهند شد. البته لازم به ذکر است که اطلاعات فاش شده تنها در حد شایعه بوده و هنوز هیچ یک از این ادعا ها به طور رسمی از سوی شیائومی تأیید نشده است. همچنین باید بگوییم که هیچ تضمینی برای عرضه Xiaomi 13T Pro پر بازار هند وجود ندارد!

انتظار می‌رود که ردمی کی ۶۰ اولترا و شیائومی ۱۳ تی پرو نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه پرچمدار مدیاتک Dimensity 9200 تأمین کنند. این اولین بار است که گوشی هوشمندی از برند شیائومی به این تراشه مجهز می‌شود. تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۹۲۰۰، یک چیپست قدرتمند و کارآمد است. انتظار داریم که با به کارگیری این تراشه، این دو تلفن هوشمند آینده شیائومی قیمتی جذاب و رقابتی داشته باشند.

شیائومی ۱۳ اولترا در بازار جهانی عرضه می‌شود اما محدودتر از شیائومی می ۱۱ اولترا

طبیعتاً Redmi K60 Ultra و Xiaomi 13T Pro برای کاربرانی عرضه می‌شود که بودجه زیادی برای خرید یک تلفن هوشمند ندارند. بنابراین منطقی است اگر انتظار داشته باشیم که شیائومی قیمتی رقابتی را برای این دو دستگاه در نظر بگیرد. جالب است ببینیم که این غول فناوری چینی، چگونه تعادل بین برچسب قیمتی مقرون به صرفه و مشخصات قدرتمند را ایجاد می‌کند.

شما چه انتظاری از شیائومی ۱۳ تی پرو دارید؟ چه رنج قیمتی را برای این دستگاه مناسب می‌دانید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
meiyou

« Redmi K60 Ultra و Xiaomi 13T Pro برای کاربرانی عرضه می‌شود که بودجه زیادی برای خرید یک تلفن هوشمند ندارند.»
این جمله خیلی جالب لود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی