حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

برخی مشخصات Vivo X Fold 2 در اسلایدهای رسمی این گوشی فاش شد + تصاویر بیشتر Vivo X Flip

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ویوو

ویوو درحال آماده شدن به‌منظور عرضه یک رقیب قدرتمند برای هواوی Mate X3 و سامسونگ گلکسی Z Fold 4 است. تاکنون، شاهد انتشار برخی مشخصات داخلی و طراحی این دستگاه بوده‌ایم. حال به‌تازگی، اسلایدهای فاش‌شده Vivo X Fold 2 مشخصات متعددی از این دستگاه ازجمله استفاده از بهترین ترکیب تراشه و حافظه ممکن و همچنین بهترین نمایشگر، باتری و توان شارژ در یک گوشی تاشو را نشان می‌دهد.

مشخصات Vivo X Fold 2

افشای اطلاعات جدید جزئيات بیشتری از گوشی تاشو ویوو X Fold 2 را مشخص می‌کند. X Fold 2 که احتمالاً درکنار X Flip معرفی خواهد شد، دارای نمایشگر داخلی 8.03 اینچی تاشو با رزولوشن اصلی 2160 در 1916 پیکسل و رفرش‌ریت 120 هرتز خواهد بود. درحالی‌که این مشخصات با دیگر گوشی‌های هوشمند تاشوی پرچمدار همخوانی دارد، ویوو ادعا می‌کند که حداکثر روشنایی 1800 نیت از پنل E6 سامسونگ را به‌دست آورده است که در گوشی‌های تاشو بی‌رقیب است.

مشخصات Vivo X Fold 2

مشخصات Vivo X Fold 2

علاوه‌بر این، نمایشگر کاور دستگاه نیز که در اطراف پنل E6 سامسونگ قرار دارد، روشنایی تا 1600 نیت را ارائه می‌دهد. همان‌طور که یکی از تصویر بالا نشان می‌دهد، نمایشگر پوششی 6.53 اینچی X Fold 2 به‌طور طبیعی با رزولوشن 2520 در 1080 پیکسل و رفرش‌ریت 120 هرتز کار می‌کند. X Fold 2 همچنین مانند نسل قبلی خود، اسکنر اثرانگشت اولتراسونیک دوقلو را نیز ارائه می‌کند که در هر نمایشگر یک عدد وجود دارد. در یک اسلاید دیگر، شاهد استفاده از قابلیت‌های شارژ سیمی 120 واتی و 50 واتی بی‌سیم دستگاه هستیم که پیش‌تر نیز تأیید شده بود.

مشخصات Vivo X Fold 2

مشخصات Vivo X Fold 2

علاوه‌بر این، X Fold 2 با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2، رم LPDDR5X و حافظه UFS 4.0 عرضه خواهد شد. تأمین انرژی این قطعات در سطح پرچمدار به‌عهده‌ی باتری دوسلولی با ظرفیت 4800 میلی‌آمپرساعتی است که ظرفیت ترکیبی آن 200 میلی‌آمپرساعت بیشتر از نسل قبلی خواهد بود. با وجود تمام این پیشرفت‌ها، انتظار می‌رود X Fold 2 تقریباً 10 درصد سبک‌تر از X Fold اصلی باشد که این مورد به‌لطف لولای اصلاح‌شده امکان‌پذیر است. پیشرفت‌ها به همین‌جا ختم نمی‌شود، آخرین گوشی تاشو ویوو همچنین دارای دوربین‌های 50 مگاپیکسلی اصلی و 12 مگاپیکسلی فوق‌عریض است که با یک ISP داخلی V2 تکمیل می‌شود. Vivo X Fold 2 اواخر این ماه در چین عرضه خواهد شد، اما جزئیات عرضه جهانی آن در‌حال‌حاضر نامشخص است.

تصاویر بیشتر از Vivo X Flip

ویوو تأیید کرده است که نسل اول گوشی تاشو با فرم عمودی خود برای اولین بار در قالب X Flip عرضه خواهد شد. این دستگاه اکنون رسماً با دوربین‌های پشتی تنظیم‌شده توسط زایس، نمایشگر پوششی بزرگ‌تر از حد متوسط با عملکردهای مفید و سه رنگ متفاوت ارائه می‌شود.

تصاویر Vivo X Flip

تصاویر Vivo X Flip

هر کسی که به Find N2 Flip نگاه کرده باشد و آرزو کند که ای‌کاش نمایشگر کاور آن جهت مخالف داشت، اکنون خوش‌شانس است، زیرا این دقیقاً همان چیزی است که Vivo X Flip به‌زودی ارائه می‌کند. تولیدکننده چینی اکنون تظاهر به مخفی نگه‌داشتن گوشی X Flip خود را کنار گذاشته و طراحی آن را به‌طور رسمی در یک پست جدید Weibo نمایان کرده است.

برآمدگی دور دوربین عقب X Flip به‌جای Hasselblad دارای نام تجاری Zeiss خواهد بود که لنزهای نوری T* و سیستم تصویربرداری حرفه‌ای داخلی Vivo/Zeiss را به دوربین اصلی تاشو 50 مگاپیکسلی مجهز به OIS و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی ارائه می‌دهد.

اولین نسل از گوشی تاشوی عمودی ویوو همچنین در رنگ‌های «مشکی الماسی»، «طلای ابریشمی» و همچنین «بنفش الماسی» عرضه می‌شود.

ویوو در ادامه اشاره کرده است که این گوشی شامل نمایشگر اصلی با رفرش‌ریت بالا است، بیشترین عمر باتری و همچنین بیشترین توان شارژ درمیان رقبای خود را ارائه می‌دهد.

با وجود این تبلیغات اما، ویوو هنوز تاریخی را برای عرضه X Flip مشخص نکرده است، یا اینکه در زمان عرضه قیمت آن چقدر خواهد بود.

نظر شما درباره مشخصات Vivo X Fold 2 و طراحی Vivo X Flip چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی