حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی تب اس ۹ و تب اس ۹ اولترا در Geekbench مشاهده شدند + مشخصات کلیدی

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | تبلت، سامسونگ، شایعات

سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه آخرین نسل تبلت های پرچمدار خود به بازار است. در حال حاضر و پیش از معرفی رسمی این دستگاه ها، گلکسی تب اس ۹ و تب اس ۹ اولترا در بنچمارک Geekbench مشاهده شد اند. لیست این بنچمارک، برخی از مشخصات این تبلت های آینده سامسونگ را فاش می‌کند. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این خبر بپردازیم.

لیست بنچمارک Geekbench شایعات موجود درباره سری گلکسی تب اس ۹ را تأیید می‌کند!

به تازگی، طراحی سری گلکسی تب اس ۹ سامسونگ از طریق رندر ها فاش شده است. چندی پیش نیز، شایعاتی درباره مشخصات احتمالی Galaxy Tab S9 Ultra منتشر شده بود. هم اکنون اما Geekbench برخی از مشخصات کلیدی این دو تبلت آینده سامسونگ را تایید کرده است. با نگاهی به لیست بنچمارک مذکور، متوجه می‌شویم که Tab S9 Ultra از تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۲ برخوردار خواهد بود. حداقل یک نسخه از این تبلت، به ۸ گیگابایت حافظه رم مجهز شده است. این تبلت پرچمدار سامسونگ به طور پیش‌فرض از سیزدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری One UI 5.1 برخوردار خواهد بود.

بنچمارک گلکسی تب اس ۹

لیست GeekBench نشان می‌دهد که Galaxy Tab S9 Ultra در تست های تک هسته‌ای امتیاز ۲۰۲۸، و در تست های چند هسته‌ای امتیاز ۵۳۷۶ را کسب کرده است. Galaxy Tab S9 نیز همانند برادر بزرگتر خود به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ مجهز شده است. این تبلت نیز (حداقل در یکی از نسخه ها) دارای ۸ گیگابایت حافظه رم خواهد بود. Galaxy Tab S9  توانسته است در تست های تک هسته ای امتیاز ۱۹۲۸ و در تست های چند هسته ای امتیاز ۴۷۲۷ را کسب کند. این تبلت نیز به طور پیش‌فرض از سیزدهمین نسخه اندروید برخوردار خواهد بود.

بنچمارک گیک بنچ Galaxy Tab S9 Ultra

بر اساس شایعات منتشر شده، Galaxy Tab S9 Ultra دارای صفحه نمایش ۱۴.۶ اینچی با وضوح +WQXGA و رفرش ریت بالا خواهد بود. انتظار می‌رود که این مدل به باتری بسیار پرظرفیت ۱۱,۲۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شود. گفته می‌شود که این دستگاه از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند. همان طور که Gizmochina اشاره می‌کند، احتمالا گران قیمت ترین نسخه گلکسی تب اس ۹ اولترا به ۱۶ گیگابایت حافظه رم مجهز خواهد بود. این دستگاه از استاندارد IP68 نیز برخوردار بوده و در برابر نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم است‌.

گلکسی تب اس ۹ اولترا سامسونگ با اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۲ ارائه خواهد شد؟ باتری حدودا ۱۱ هزار میلی‌آمپری

نظر شما درباره سری Galaxy Tab S9 سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی