حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایربادز وان پلاس Nord Buds 2 با عمر باتری ۳۶ ساعته معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، گجت‌های پوشیدنی، وان‌پلاس

امروز، وان پلاس در کنار گوشی هوشمند Nord CE 3 Lite، از ایربادز Nord Buds 2 نیز رونمایی کرد. این محصول، جانشین هندزفری بی سیم Nord Buds سال گذشته خواهد شد. آخرین ایربادز رونمایی شده توسط وان پلاس، قیمت بالاتری نسبت به نسل قبلی خود دارد. اما این محصول، ارتقا های قابل توجهی داشته است. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این خبر بپردازیم.

وان پلاس Nord Buds 2 از قابلیت «حذف نویز فعال» برخوردار است

وان پلاس نورد بادز ۲ طراحی مشابه نسل قبل دارد. ساقه هر کدام از این هندزفری ها، طراحی فلت داشته و سری ها از جنس سیلیکون ساخته شده است. این محصول دارای گواهی IP55 بوده؛ و در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است. ایربادز OnePlus Nord Buds 2 به درایور تیتانیوم دینامیک دوگانه ۱۲.۴ میلی متری مجهز شده است. این محصول با قابلیتی به نام BassWave، می‌تواند بیس موسیقی که در حال گوش کردن به آن هستید را افزایش دهد. خوشبختانه ویژگی «حذف نویز فعال» نیز در این محصول وجود دارد. میکروفون های دو گانه وان پلاس Nord Buds 2 باعث می‌شوند تا مخاطب شما، صدای شفاف و بدون نویزی را دریافت کند. از دیگر ویژگی های این ایربادز می‌توان به برخورداری از ویژگی transparency mode و پشتیبانی از Dolby Atmos اشاره کرد.

OnePlus Nord Buds 2

وان پلاس Nord Buds 2 از باتری ۴۸۰ میلی آمپری بهره مند است. اگر کیس این ایربادز ها را همراه خود داشته باشید، می‌توانید از عمر باتری ۳۶ ساعته این محصول لذت ببرید! در صورت روشن بودن قابلیت «حذف نویز فعال» Nord Buds 2 می‌تواند ۵ ساعت مداوم موسیقی پخش کند. اما اگر ANC را خاموش باشد، این محصول توانایی ۷ ساعت پخش مداوم موسیقی را خواهد داشت. OnePlus Nord Buds 2 از شارژ سریع پشتیبانی کرده و به وسیله درگاه USB Type-C شارژ می‌شود. این محصول از بلوتوث ۵.۳ برخوردار است.

وان پلاس نورد بادز با عمر باتری 30 ساعته و قیمت 37 دلار رسما معرفی شد

همان طور که Gizmochina در آخرین گزارش خود اشاره کرده است، وان پلاس نورد بادز ۲ با قیمت ۲,۹۹۹ روپیه (معادل ۳۷ دلار) و در رنگ های مشکی و سفید عرضه می‌شود. این محصول از یازدهم آوریل (۲۲ فروردین) از طریق فروشگاه های OnePlus Experience، وب سایت آمازون و Flipkart عرضه خواهد شد.

نظر شما درباره این ایربادز جدید وان پلاس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی