حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی زد فولد ۵ سامسونگ اسلات قلم S Pen نخواهد داشت

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

در حالی که سامسونگ میلیون‌ها گوشی تاشو را در سطح جهان به فروش رسانده است. اما تلفن های هوشمند تاشو چینی در برخی موارد بهتر از دستگاه های تولید شده توسط سامسونگ هستند. برخی از گوشی های تاشو چینی ضخامت بسیار کمی داشته، و چین و چروک صفحه نمایش آن ها قابل رویت نیست. متاسفانه این دو ویژگی در تلفن های هوشمند تاشو سامسونگ دیده نمی‌شود. شایعه شده بود که سری گلکسی زد آینده سامسونگ، مشکلات موجود را برطرف کرده و پیشرفت های خوبی خواهد داشت. هم اکنون شایعاتی درباره گلکسی زد فولد ۵ سامسونگ منتشر شده است.

گلکسی زد فولد ۵ سامسونگ پیشرفت های خوبی نسبت به نسل قبل خواهد داشت

طبق گزارش جدیدی از ETNews کره جنوبی، سامسونگ قصد دارد وزن گلکسی زد فولد ۵ را به ۲۵۰ گرم کاهش دهد. این میزان، ۱۳ گرم سبک تر از گلکسی زد فولد ۴ است. گفته می‌شود که این تلفن هوشمند تاشو آینده سامسونگ در حالت تا شده ضخامتی معادل ۱۳.۴ میلی متر خواهد داشت.  Galaxy Z Fold 4 در حالت تا شده ضخامت ۱۴.۲ میلی دارد. یعنی انتظار می‌رود که گوشی تاشو آینده سامسونگ ۰.۸ میلی متر ضخامت کمتری نسبت به نسل قبل داشته باشد. در حالی که سامسونگ هنوز به این اعداد دست پیدا نکرده است، اما سخت تلاش می‌کند تا به اهداف خود قبل از عرضه این گوشی تاشو در اواخر سال جاری میلادی، دست یابد.

گلکسی زد فولد ۳ در حالت تا شده

جدا از بهبود ضخامت و وزن، گلکسی Z Fold 5 دارای یک لولای جدید قطره ای شکل، برای تا کردن صفحه نمایش داخلی است. استفاده از این لولای جدید باعث کاهش چین و چروک نمایشگر خواهد شد. علاوه بر این، هنگام استفاده از این لولای جدید، هر دو نیمه گوشی بدون هیچ شکافی بسته می شوند. نسل قبلی گوشی های سری گلکسی Z سامسونگ در هنگام تا شدن دو نیمه نمایشگر فاصله کمی به سمت لولا دارند. لولای قطره‌ای شکل جدید سامسونگ همچنین کمک می‌کند که گوشی های تاشو تولید شده، در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم باشند. انتظار می‌رود که Galaxy Z Fold 5 بتواند گواهینامه IPX8 را کسب کند. اکثر گوشی های تاشو تولید شده توسط کمپانی های چینی، توانایی کسب گواهی IPX8 را نداشته‌اند.

Galaxy Z Fold 4

با اینکه برخی کاربران انتظار تعبیه اسلات اختصاصی قلم S Pen در گلکسی زد فولد ۵ سامسونگ را داشتند. اما این غول فناوری کره ای برای کاهش ضخامت تلفن هوشمند مورد بحث، تصمیم به عدم ایجاد اسلات S Pen در Z Fold 5 گرفت. وب‌سایت SamMobile در ادامه ادعا می‌کند که سامسونگ در سال گذشته میلادی موفق به فروش ۱۰ میلیون گوشی هوشمند تاشو شده است. امسال سامسونگ قصد دارد فروش سری گلکسی زد را ۱۰ درصد افزایش دهد.

گلکسی زد فولد 5 از همان دوربین اصلی نسل قبل بدون افزایش مگاپیکسل بهره می‌برد

نظر شما درباره Galaxy Z Fold 5 چیست؟ آیا سامسونگ در بخش گوشی های تاشو از رقبای چینی عقب مانده است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی