حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات احتمالی شیائومی 13 اولترا فاش شد: پادشاه عکسبرداری با چهار دوربین 50 مگاپیکسلی؟

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

شیائومی اخیراً در زمینه دوربین‌ پیشرفت‌های قابل‌توجهی داشته است. شیائومی 13 پرو به‌دلیل استفاده از سیستم دوربین لایکا با سه سنسور 50 مگاپیکسلی باکیفیت، به‌شدت مورد استقبال قرار گرفته است. حال، براساس تازه‌ترین افشاگری از مشخصات احتمالی پرچمدار آینده شیائومی، این شرکت ممکن است پا را حتی فراتر نیز گذاشته و مدل 13 اولترا خود را با چهار دوربین 50 مگاپیکسلی درکنار سایر فناوری‌های دیگر ازجمله دریچه دیافراگم متغیر و دو لنز تله‌فوتو معرفی کند.

مشخصات احتمالی شیائومی 13 اولترا

افشاگر مشهور Yogesh Brar اخیرا مشخصات شایعه‌شده پرچمدار آتی Ultra شیائومی را به‌اشتراک گذاشته است. به‌گفته‌ی وی، انتظار می‌رود این گوشی با مجموعه‌ای از مشخصات بسیار قدرتمند عرضه شود و Xiaomi 13 Ultra می‌تواند در مسیر تبدیل شدن به یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند دوربین‌محور در سال 2023 باشد.

شایعه شده است که Xiaomi 13 Ultra با صفحه‌نمایش 6.7 اینچی QHD+ AMOLED LTPO با رفرش‌ریت 120 هرتز عرضه می‌شود، مشابه آنچه در 12S Ultra وجود دارد. ازآنجایی‌که این یک گوشی پرچمدار برتر است، تراشه کوالکام Snapdragon 8 Gen 2 را به‌همراه گزینه‌های رم 12/16 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 و 512 گیگابایتی دریافت می‌کند. این گوشی همچنین دارای یک باتری 4900 میلی‌آمپرساعتی است که از شارژ سیمی 90 واتی و شارژ بی‌سیم 50 واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

تا اینجا تمامی مشخصات قابل‌پیش‌بینی بوده است؛ اما چیزی که باعث می‌شود 13 Ultra متمایز شود، ترکیب دوربین عقب آن است. انتظار می‌رود این گوشی با چهار دوربین 50 مگاپیکسلی در پنل پشتی خود عرضه شود که همه لنزها ازجمله استاندارد، فوق‌عریض، تله‌فوتو و زوم پریسکوپی را پوشش می‌دهد.

مشخصات احتمالی شیائومی 13 اولترا

مشخصات احتمالی شیائومی 13 اولترا

ما جزئیات دقیق تنظیم زوم را نمی‌دانیم، اما ازآنجایی‌که قبلاً به یک دوربین تله‌فوتو اشاره شده است (احتمالاً زوم اپتیکال 3.2 برابر مانند 13 پرو)، دوربین زوم پریسکوپی می‌تواند چیزی بین 5x-10x زوم اپتیکال باشد. این گوشی همچنین فناوری تصویر لایکا را حفظ خواهد کرد که در موفقیت اخیر دوربین شیائومی بسیار مهم بوده است.

انتظار می‌رود دوربین جلویی شیائومی 13 اولترا یک سنسور 32 مگاپیکسلی باشد که مشابه چند گوشی گذشته این شرکت است. این گوشی همچنین دارای رابط کاربری MIUI 14 برپایه اندروید 13 خواهد بود.

شیائومی چیزی در مورد زمان معرفی رسمی این گوشی اعلام نکرده است. بااین‌حال، افشاگری ها نشان می‌دهد که می‌توانیم شاهد عرضه شیائومی 13 اولترا در ماه می 2023 باشیم. همچنین گفته می‌شود این دستگاه برخلاف مدل قبلی خود علاوه‌بر بازار چین، در بازارهای بین‌المللی نیز عرضه خواهد شد.

نظر شما درباره مشخصات احتمالی شیائومی 13 اولترا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی