حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدل 4G گلکسی A24 سامسونگ به رونمایی نزدیک شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ در سال ۲۰۲۳ و تاکنون ۸ گوشی هوشمند مقرون‌به‌صرفه و میان‌رده را معرفی کرده است. جالب است بدانید که تنها دو دستگاه از آنها فقط 4G هستند. بقیه دارای اتصال 5G بوده تا سرعت دانلود و آپلود بهتری را در صورت عدم اتصال به شبکه Wi-Fi ارائه کنند. مدل‌های 4G اما اقتصادی‌تر هستند و در بازارهایی که 5G هنوز همه‌گیر نشده هنوز خریدار دارند. به نظر می‌رسد که قرار است جمعیت این دستگاه‌های سامسونگ افزایش پیدا کند، چرا که مدل 4G گلکسی A24 سامسونگ به رونمایی نزدیک شده است.

مدل 4G گلکسی A24 سامسونگ

این شرکت کره‌ای به طور تصادفی وجود گلکسی A24 را تایید کرده است. به این صورت که یک صفحه پشتیبانی برای Galaxy A24 در وب‌سایت سامسونگ هند آپلود شده است و وجود آن را تأیید می کند.

با توجه به سابقه این شرکت، آن‌ها می توانند به زودی مدل 4G گلکسی A24 را عرضه کنند. شماره مدل این گوشی هوشمند SM-A245F/DS بوده و پشتیبانی از ۲ سیم کارت و اتصال 4G را تایید می‌کند.

گزارش‌های قبلی نشان می‌دادند که سامسونگ می‌تواند گلکسی A24 را به پردازنده مدیاتک Helio G99 یا چیپست کوالکام Snapdragon 680 مجهز کند. صفحه نمایش 6.4 اینچی Super AMOLED Infinity-U با وضوح FHD+ و رفرش‌ریت ۹۰ هرتز هم حتمل است.

بر اساس گزارش‌ها، این دستگاه دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 5 مگاپیکسلی، دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی است. گفته می شود که این گوشی هوشمند از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی سازگار با شارژر سریع 25 واتی تغذیه می کند.

گلکسی A24

گلکسی A24

گواهی BIS این گوشی همچنین تایید می‌کند که سامسونگ گلکسی A24 را در هند عرضه خواهد کرد. با توجه به رندرهای مطبوعاتی فاش شده این گوشی، ظاهری مشابه سایر گوشی های هوشمند گلکسی A و گلکسی اس این شرکت که در سال جاری عرضه شدند، خواهد داشت و دارای یک پشتی ساده با سه حلقه دوربین مجزا برای سه دوربین پشتی است.

شما منتظر گلکسی A24 سامسونگ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)