حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی گوشی تاشو ویوو X Fold 2 را در ویدیو جعبه‌گشایی آن ببینید

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ویوو

یک افشاگر چینی با نام Flypig اخیرا در شبکه اجتماعی Weibo یک ویدیو جعبه‌گشایی از گوشی تاشو ویوو X Fold 2 را منتشر کرده است که طراحی کامل این دستگاه را از همه جهات آن آشکار می‌سازد.

طراحی گوشی تاشو ویوو X Fold 2

همان‌طور که در تصاویر زیر مشاهده می‌شود، پنل پشتی قرمز رنگ Vivo X Fold 2 ظاهری دو رنگ دارد. قسمتی که ماژول دوربین گرد، لوگوی ZEISS و لوگوی Vivo را در خود جای داده، روکش چرمی دارد، درحالی‌که قسمت باقی‌مانده براق است.

طراحی گوشی تاشو ویوو X Fold 2

طراحی گوشی تاشو ویوو X Fold 2

ماژول دوربین X Fold 2 دارای سه لنز دوربین و یک فلاش LED حلقوی است. نمایشگر پوششی نیز از یک سوراخ صفحه در مرکز و یک لبه منحنی بهره می‌برد. سمت راست دستگاه نیز دارای دکمه تنظیم صدا و کلید پاور بوده و لبه بالایی آن دارای یک بلندگو و یک میکروفون است، درحالی‌که یک بلندگو، یک میکروفون، یک پورت USB-C و یک اسلات سیم‌کارت در پایین آن دیده می‌شود.

Vivo X Fold 2 دارای یک اسکنر اثرانگشت اولتراسونیک است که در هر دو نمایشگر داخلی و پوششی تعبیه شده است. Vivo X Fold و +X Fold که در گذشته عرضه شده بودند، 311 گرم وزن داشتند. چندی پیش ضخامت X Fold 2 فاش شد که به‌نظر می‌رسد این دستگاه جدید بسیار نازک‌تر از مدل‌های قبلی خواهد بود.

در بخش نمایشگر داخلی نیز شاهد استفاده از دوربین تکی در قسمت مرکزی بخش راست صفحه‌نمایش هستیم. این بخش همچنین حاشیه نمایشگر یکسان با مدل‌های قبلی را نشان می‌دهد. انتظار می‌رود گوشی تاشو آینده ویوو با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 و سیستم دوربین پیشرفته عرضه شود.

طراحی گوشی تاشو ویوو X Fold 2

طراحی گوشی تاشو ویوو X Fold 2

Vivo X Fold 2 قرار است در ماه آوریل در چین عرضه شود. در کنار آن، این شرکت از Vivo X Flip، به‌عنوان اولین گوشی تاشو عمودی خود و تبلت Vivo Pad 2 رونمایی خواهد کرد. به‌نظر می‌رسد که این شرکت تاریخ عرضه این محصولات را در هفته آینده تأیید خواهد کرد.

نظر شما درباره طراحی گوشی تاشو ویوو ایکس فولد 2 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی