حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا رابط کاربری Pure UI را رسما معرفی کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سیستم عامل، نوکیا

تیم طراحی نوکیا به‌تازگی یک زبان طراحی رابط کاربری جدید با نام Pure UI را معرفی کرده است. این رابط کاربری برای استفاده در گوشی‌های نوکیا و همچنین انواع دیگر محصولات این شرکت درنظر گرفته شده است و در آینده جزئيات بیشتری از آن منتشر خواهد شد.

رابط کاربری Pure UI نوکیا

رابط کاربری جدید به‌گونه‌ای طراحی شده است که سازگار و انعطاف‌پذیر در برابر آینده باشد و ظاهری تمیز و مینیمالیستی دارد که درحال‌حاضر روند طراحی پیشرو در این بخش است. همچنین اجزای متعددی وجود دارد که با الگوها و دستورالعمل‌هایی شروع می‌شود که ظاهر کلی را تعیین می‌کنند.

بخش عمده‌ای از ظاهر جدید، فونت نوکیا Pure است که در سرتاسر رابط کاربری مورداستفاده قرار خواهد گرفت.

رابط کاربری Pure UI نوکیا

رابط کاربری Pure UI نوکیا

آیکون‌های جدیدی برای Pure نیز طراحی شده است. این آیکون‌ها براساس المان‌هایی هستند که نوع آن‌ها را می‌توان برای مطابقت با الزامات و قابلیت‌های نمایشگر یک دستگاه خاص تغییر داد. آن‌ها همچنین شامل انیمیشن‌هایی هستند که یک جزء خاص باید توجه کاربر را به خود جلب کند.

تیم نوکیا همچنین عناصر استانداردی را آماده کرده است که طراحان می‌توانند از آن‌ها برای ساخت سریع بخش‌هایی از نمایشگر با ظاهر ثابت استفاده کنند.

حالت تاریک نیز در این رابط کاربری پشتیبانی می‌شود، البته، با عناصر و نمادها که سبک خود را مطابق با آن تنظیم می‌کنند.

تاکنون، گوشی‌های نوکیا به‌ظاهر اولیه اندروید نزدیک شده‌اند، اما به‌زودی باید شاهد استفاده از Pure UI در این دستگاه‌ها باشیم. بااین‌حال، اشاره‌ای به این موضوع نشده است که چه زمانی این اتفاق خواهد افتاد.

بااین‌حال، این مورد در تلفن‌ها و سایر دستگاه‌ها نیز استفاده خواهد شد. Nokia Pure UI دارای اجزای قدرتمندی است که می‌توان از آن‌ها برای ساخت داشبوردهای پیچیده مبتنی‌بر وب استفاده کرد. این رابط به‌گونه‌ای طراحی شده است که از نمایشگرهای کوچک مچ دست گرفته تا پنل‌های نصب‌شده بر روی دیواری بزرگ استفاده شود.

برای نگاهی دقیق‌تر به رابط کاربری جدید، صفحه NokiaPure.com را بررسی کنید.4

نظر شما درباره رابط کاربری Pure UI نوکیا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی