حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت iOS 16.4 اپل رسما ارائه شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

اپل ماه گذشته نسخه بتا iOS 16.4 را ارائه کرد و از امروز این آپدیت برای آیفون و آیپد منتشر شده است. همچنین آپدیت‌ها MacOS 13.3 و WatchOS 9.4 نیز عرضه می‌شود. در این آپدیت ۲۱ ایموجی جدید ارائه شده که شامل پنج حیوان جدید، دو حرکت دست، سه قلب رنگی و چند شیء خانگی مانند پنکه تاشو، فلوت و ماراکا است.

آپدیت iOS 16.4 اپل

اموجی های جدید iOS 16.4

اموجی های جدید iOS 16.4

به‌روزرسانی iOS 16.4 اپل همچنین دارای ویژگی‌های دیگری مانند جداسازی صدا برای تماس است. این قابلیت صدای محیط را مسدود می‌کند و تماس‌ها را واضح‌تر می‌کند.

بخش آلبوم Duplicates در Photos نیز اصلاح شده است و اکنون تصاویر ذخیره شده در iCloud Shared Photo Library را هم بررسی می کند و آلبوم ها را تمیز و مرتب نگه می دارد.

علاوه بر این، یک ویژگی Accessibility جدید اضافه شده که هنگام تشخیص نورهای چشمک زن در محتوای ویدیویی، نور صفحه را کم می‌کند تا تجربه بصری بهتری برای افراد حساس ارائه شود.

همچنین در این آپدیت رفع اشکال هم وجود دارد. مشکلات مربوط به مدیریت محتوا برای والدین، بی‌صدا کردن تصادفی زنگ هشدار و سایر اشکالات جزئی با این آپدیت برطرف می‌شود.

اپل همچنین معماری جدید HomeKit را که از iOS 16.2 و MacOS Ventura 13.1 در سال ۲۰۲۲ حذف شده بود، دوباره معرفی می کند. کاربران گزارش داده بودند که برخی از دستورات Siri به درستی کار نمی‌کنند و دستگاه‌های خانه هوشمند در برنامه Home نشان داده نمی شوند. این مشکلات حل شده و اپل مشکل جفت‌شدن دستگاه‌های سازگار با Matter را نیز برطرف کرده است.

شما آپدیت iOS 16.4 را دریافت کرده‌اید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)