حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه بتا iOS 16.4 و iPadOS 16.4 اپل رسما عرضه شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

اپل اولین نسخه بتا iOS 16.4 و iPadOS 16.4 را برای توسعه دهندگان عرضه کرده است. آپدیت جدید چندین تغییر بزرگ از جمله نوتیفیکیشن برای برنامه‌های تحت وب، برنامه به‌روزرسانی شده اپل پادکست، معماری جدید Apple HomeKit و موارد دیگر را به همراه دارد.

نسخه بتا iOS 16.4 و iPadOS 16.4 اپل

خبر خوب برای کاربران ایرانی این است که وب اپلیکیشن‌ها حالا از پوش-نوتیفیکیشن پشتیبانی می کند. به محض اینکه صفحه وب‌ی را از طریق Web Push API به صفحه اصلی خود اضافه کنید، نوتیفیکیشن‌ها قابل تنظیم هستند. تاکنون فقط می‌توانستید وب‌اپلیکیشن‌ها را از طریق مرورگر سافاری اپل اضافه کنید، اما با عرضه iOS 16.4 و iPadOS 16.4 می‌توانید وب اپلیکیشن‌ها را توسط مرورگرهای شخص ثالث و همراه با پشتیبانی از پوش نوتیفیکیشن داشته باشید.

برنامه پادکست اپل (Apple Podcast) یک تب کانال‌های جدید را در کتابخانه و برای همه اشتراک‌های‌تان ارائه می‌کند. نسخه CarPlay آن بخش کاوش جدیدی را ارائه می دهد که به شما کمک ادامه دادن پادکستی که داشتید از قبل گوش می‌کردید را می دهد. Apple Podcasts همچنین یک صف Up Next دریافت می کند که قسمت های ناتمام را نمایش می دهد.

نرم افزار HomeKit در iOS 16.4 و iPadOS 16.4 دارای یک معماری سیستم جدید است که لوازم جانبی HomeKit را قابل اعتمادتر می کند و ارتباط آنها را با دستگاه های اپل بهبود می بخشد. اپلیکیشن Home اکنون از به‌روزرسانی‌های خودکار و دستی نرم‌افزار لوازم جانبی Matter پشتیبانی می‌کند.

۳۱ ایموجی جدید در iOS 16.4

اپل همچنین در مجموع ۳۱ ایموجی جدید را به iOS 16.4 و iPadOS 16.4 اضافه می کند. یکی دیگر از موارد اضافه شده، گزینه روشن کردن دریافت آپدیت بتای توسعه دهنده مستقیماً از منوی به‌روزرسانی نرم افزار و بدون نیاز به نصب پروفایل توسعه دهنده از Developer Center است.

شما در برنامه دریافت آپدیت آزمایشی اپل هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)