حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا Moto Edge+ (2023) در کنسول گوگل پلی مشاهده شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، موتورولا

گفته می‌شود که گوشی هوشمند پرچمدار آینده موتورولا یعنی Moto Edge+ (2023) در میان داده های کنسول گوگل پلی مشاهده شده است. این لیست نشان می‌دهد که اج پلاس ۲۰۲۳ به اسنپدراگون ۸ نسل ۲ مجهز خواهد شد. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

موتورولا Moto Edge+ (2023) از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ برخوردار است

موتورولا Moto Edge+ (2023) در کنسول گوگل پلی ظاهر شده است. این منبع تأیید می‌کند که تلفن هوشمند مذکور نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه snapdragon 8 Gen 2 تأمین خواهد کرد. نسخه ای که در کنسول گوگل پلی مشاهده شده، دارای ۱۲ گیگابایت حافظه رم است.

Moto Edge Plus 2023

انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند آینده موتورولا، جانشین Edge+ (2022) شود که سال گذشته میلادی در آمریکا عرضه شده بود. هم اکنون می‌دانیم که موتورولا اج پلاس ۲۰۲۳ به صفحه نمایشی با وضوح FullHD+ مجهز خواهد شد. همان طور که GSMArena اشاره می‌کند، این گوشی به طور پیش‌فرض از سیزدهمین نسخه اندروید برخوردار بوده و احتمالا از رابط کاربری MyUX استفاده می‌کند. گفته می‌شود که Moto Edge+ (2023) در حقیقت همان Moto X40 است که در بازار آمریکا عرضه خواهد شد.

Moto Edge Plus 2023 در کنسول گوگل پلی

موتورولا Moto X40 چه مشخصاتی داشت؟

موتورولا ایکس ۴۰ در دسامبر ۲۰۲۲ معرفی شد. این تلفن هوشمند دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی OLED با وضوح FullHD+ است. این نمایشگر رفرش ریت ۱۶۵ هرتزی را در اختیار کاربران خود قرار داده و از محتوای HDR10+ نیز پشتیبانی می‌کند. ایکس ۴۰ به طور پیش‌فرض از سیزدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری MyUI 5.0 بهره مند است. تراشه پرچمدار قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۲ نیروی پردازشی مورد نیاز این گوشی هوشمند موتورولا را تأمین می‌کند.

موتورولا موتو ایکس ۴۰ با اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و نمایشگر ۱۶۵ هرتز رسما معرفی شد: زیر ۵۰۰ دلار

گران قیمت ترین نسخه Moto X40 به ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی مجهز شده است. سه لنز دوربین در قاب پشتی این دستگاه قرار گرفته است. دوربین اصلی و اولترا واید هر دو، وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و دوربین تله فوتو نیز دارای سنسور ۱۲ مگاپیکسلی است. Motorola Moto X40 از باتری ۴,۶۰۰ میلی آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۱۲۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

نظر شما درباره Motorola Moto Edge+ (2023) چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی