حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا موتو ایکس ۴۰ با اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و نمایشگر ۱۶۵ هرتز رسما معرفی شد: زیر ۵۰۰ دلار

نوشته

1 سال قبل | 3 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، موتورولا

موتورولا تلاش دارد تا با عرضه پرچمداری مجهز به تراشه به‌روز و جدید در قیمت بسیار رقابتی، جایی برای خود در بین مخاطبین باز کند. در همین راستا موتورولا موتو ایکس ۴۰ با اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و نمایشگر ۱۶۵ هرتز رسما معرفی شده و زیر ۵۰۰ دلار قیمت دارد!

موتورولا موتو ایکس ۴۰

موتورولا X40 امروز در چین رسما معرفی شد. این دستگاه به عنوان جانشین Moto X30 که سال گذشته معرفی شد، وارد بازار خواهد شد. این گوشی با توجه به تراشه پرچمدار جدیدی که دارد با دستگاه‌های هموطنش چون Xiaomi 13، iQOO 11 و Vivo X90 رقابت می‌کند.

موتورولا موتو ایکس 40 از صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED با وضوح +FHD و رفرش‌ریت ۱۶۵ هرتز بهره می برد. این پنل ۲ لبه خمیده که برای دوربین سلفی ۶۰ مگاپیکسلی خود یک بریدگی نمایشگر دارد 10 بیتی بوده و پشتیبانی از HDR و اسکنر اثر انگشت یکپارچه همراه است.

از نظر طراحی باید گفت که قاب پشتی Moto X40 دارای یک ماژول دوربین مستطیلی کوچک است. برای مقاومت در برابر آب‌وخاک دارای گواهی IP68 بوده و برای علاقه مندان به صدا، دارای بلندگوهای استریو تنظیم شده توسط Dolby Atmos است.

در بخش تصویربرداری Moto X40 دارای دوربین سه گانه در پشت است. این مجموعه شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با پشتیبانی از OIS، یک دوربین 50 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی است. این گوشی هوشمند از ضبط ویدیوی 4K HDR پشتیبانی می‌کند و در هنگام تپ‌کردن روی صحنه‌های اکشن، ویژگی قفل در محور افقی وجود دارد.

تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام

تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام

در قلب Moto X40 از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده شده که تا 16 گیگابایت رم LPDDR5x و تا 512 گیگابایت حافظه UFS 4.0 را ارائه می‌کند. این دستگاه مجهز به سیستم خنک کننده مایع سه بعدی هم هست.

باتری آن حجم 4600 میلی آمپر ساعتی را با پشتیبانی از شارژ سیمی 125 وات و شارژ بی سیم 15 واتی ارائه می‌کند. از نظر نرم‌افزاری، دستگاه با سیستم‌عامل اندروید 13 و رابط کاربری MY UI 5.0 عرضه می‌شود.

اتصالات در Moto X40 شامل دو سیم کارت، 5G، WiF 6E، بلوتوث 5.3، GPS با فرکانس دوگانه، NFC و پورت USB Type-C است.

قیمت موتورولا موتو ایکس ۴۰ در چین

موتو X40 در رنگ‌های مشکی و آبی عرضه می‌شود. قیمت این گوشی هوشمند از 3399 یوان (معادل 487 دلار) برای نسخه پایه 8 + 128 گیگابایتی شروع می شود. مدل های 8 گیگابایتی + 256 گیگابایتی و 12 گیگابایتی + 256 گیگابایتی با قیمت معادل 530 دلار و 573 دلار عرضه می‌شوند و در نهایت با پرداخت ۶۱۷ دلار می‌توانید ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی داشته باشید.

نظر شما درباره این گوشی پرچمدار ارزان موتورولا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

یعنی چی گواهی آیپی ۶۸ هم داره زیر ۵۰۰ دلار ؟ همه چیزش هم که آخرین نسله ، شاید شیائومی هم دزدی میکنه

meiyou

چقدر خوبه!
واقعا شیا رو به چالش کشید با این قیمت

Sadeghh

مشخصات که فوق عالیه ، با این قیمت که اصلا که عجیب غریبه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)