حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی F14 سامسونگ با باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپری و Exynos 1330 معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ

گلکسی F14 شباهت‌های زیادی به گلکسی M14 و گلکسی A14 دارد. البته منظور ما شباهت ظاهری نیست، بلکه از نظر سخت‌افزاری تقریبا می‌توان گفت این چند دستگاه آن‌چنان متمایز از یکدیگر نیستند. به تازگی گلکسی F14 سامسونگ با باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپری و Exynos 1330 معرفی شده که در بازار هند قیمت رقابتی دارد.

گلکسی F14 سامسونگ

مثل گلکسی A14 و M14، گلکسی F14 هم از پنل LCD در اندازه 6.6 اینچی PLS با رفرش‌ریت 90 هرتزی و وضوح FHD+ بهره می‌برد. این نمایشگر توسط شیشه محافظ گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود. پیش از این محافظ نمایشگر ۲ مدل دیگر عنوان نشده بود.

تراشه گلکسی F14 5G و گلکسی M14 5G یکسان بوده و اگزینوس ۱۳۳۰ است. این تراشه ۵ نانومتری سامسونگ برای دستگاه‌های اقتصادی طراحی شده و عملکرد قابل قبولی دارد.

گلکسی F14 یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی قرار دارد که مثل گلکسی M14 بوده  اما از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی گلکسی A14 بزرگتر است. حداکثر سرعت شارژ 25 واتی F14 است اما هر دو دستگاه دیگر با توان ۱۵ وات عرضه می‌شوند.

تفاوت قابل توجه دیگر در قسمت پشتی است، جایی که سامسونگ گلکسی F14 دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی f/1.8 و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی است، در حالی که دو مدل دیگر دارای سنسور عمق سنج 2 مگاپیکسلی هم هستند. شخصا فکر نمی‌کنم حضور یک دوربین ۲ مگاپیکسلی عمق‌سنج برای کاربری اهمیت داشته باشد.

برای دوربین سلفی هم یک حسگر 13 مگاپیکسلی با f/2.0 درون ناچ قطره‌طور قرار گرفته است.

سامسونگ گلکسی اف 14 سیستم عامل اندروید 13 را با رابط کاربری OneUI Core 5.1 ارائه می‌کند. نسخه Core نمونه سبک شده رابط کاربری سامسونگ است. این گوشی وعده ۲ به‌روزرسانی اساسی اندروید و چهار سال به‌روزرسانی امنیتی را به همراه دارد.

قیمت گلکسی F14 چقدر است؟

سامسونگ گلکسی F14 در سه رنگ مشکی، سبز و بنفش عرضه خواهد شد.

قیمت آن برای مدل ۴ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی معادل ۱۵۸ دلار و برای مدل ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی معادل ۱۷۶ دلار خواهد بود.

تظر شما چیست؟ این دستگاه را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

نمیتونه؟ داداش ۱۳۳۰ تو بنچمارکا از اسنپ۶۹۵ هم قویتره چطور نتونه ، بنظر منم کار درستی کرده یه رابط سبک‌تر براش گذاشته

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)