حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمال تغییر طراحی دکمه فیزیکی سایلنت در آیفون ۱۵ پرو اپل

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

یکی از المان‌های کلیدی شخصیت طراحی آیفون‌ها را می‌توان دکمه فیزیکی سایلنت آن دانست. یک دکمه اسلایدی که گوشه بالا سمت چپ دستگاه قرار دارد و اگر کاربر طولانی مدت آیفون باشید، کاملا به آن وابسته هستید. در جدیدترین گزارش‌ها احتمال تغییر طراحی دکمه فیزیکی سایلنت در آیفون ۱۵ پرو اپل به گوش می‌رسد که تصمیم جسورانه‌ای است. تصمیمی که شاید خیلی از کاربران از آن استقبال نکنند.

دکمه فیزیکی سایلنت در آیفون ۱۵ پرو اپل

تصاویر جدید آیفون ۱۵ پرو نشان می‌دهد که این گوشی از طراحی جدیدی برای کلیدهای صدا و سوئیچ سایلنت استفاده می‌کند. دکمه اسلایدی فیزیکی و اختصاصی که به کاربران فعلی آیفون اجازه می‌دهد تا به سرعت گوشی‌های خود را در حالت بی‌صدا قرار دهند، با دکمه جدید سایلنت جایگزین خواهد شد. این به آن معنی است که دکمه سایلنت در سال جاری دارای قطعات متحرک نخواهد بود و فقط با فشار وارد شده دستور را انجام می‌دهد، مثل یک دکمه ساده.

همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، کلیدهای تنظیم صدا در آیفون 15 پرو نیز یکپارچه هستند. بنابراین به جای دو دکمه جداگانه برای افزایش یا کاهش صدا، آیفون 15 پرو یک دکمه بزرگ خازنی برای تغییر سطح صدا خواهد داشت.

اگر از این تصمیم راضی نیستید، می‌توانید آیفون 15 یا آیفون 15 پلاس بخرید چرا که این دو دستگاه طراحی جدید دکمه سایلنت را نخواهند داشت و همان مکانیسم اسلایدی را دارند. همچنین دکمه‌های تنظیم حجم صدا هم جداگانه است، چیزی مثل تصویر زیر:

مینگ چی کو، تحلیلگر اپل، قبلا گزارش داده بود که اگر کاربران به چنین تغییر طراحی پاسخ مثبت دهند، ممکن است این تغییر طراحی جدید در همه مدل‌های آینده آیفون ایجاد شود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که این تغییر بد باشد یا خوب؟ حقیقت این است که اگر مدت زیادی آیفون داشته باشید، طول می‌کشد تا به آن عادت کنید. اما باید دید که آیا اپل این تغییر را چطور پیاده سازی می کند و سپس درباره آن نظر داد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)