حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی A24 سامسونگ تلویحا تایید شد، طراحی و مشخصات

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

گلکسی A2n از اعضای همیشگی این خانواده است و برای بازارهایی مثل بازار ما نیز یک دستگاه قابل توجه محسوب می‌شوند. اگر منتظر مدل ۲۰۲۳ آن هستید باید بگوییم که گلکسی A24 سامسونگ تلویحا تایید شده است. این‌جا درباره طراحی و مشخصات آن صحبت می‌کنیم.

گلکسی A24 سامسونگ

رونمایی رسمی سامسونگ برای گلکسی A14، گلکسی A34 5G و Galaxy A54 5G در ترکیه به طور خلاصه به گلکسی A24 هم اشاره کرده است. این شرکت به‌تازگی عنوان کرده که می‌خواهد Galaxy A24 را «در ماه‌های آینده» و حداقل در بازار ترکیه عرضه کند.

گلکسی A24 لیمویی

گلکسی A24 لیمویی

سامسونگ جزئیات رسمی دیگری را در مورد Galaxy A24 ارائه نکرد، اما برخی مشخصات و رندرهای مطبوعاتی آن لو رفته است. بر اساس این رندرهای جدید، گلکسی ای ۲۴ طراحی مشابه A34 5G و A54 5G دارد. این یعنی دارای صفحه نمایش و پنل پشتی کاملا تخت خواهد بود.

این دستگاه نیز باید مانند بقیه سری‌های گلکسی A 2023 در رنگ‌های متنوع وارد بازار شود. رنگ‌های گلکسی A24 احتمالا شامل موارد زیر می شوند:

  1. ۱- سفید
  2. ۲- لیمویی
  3. ۳- قهوه‌ای
  4. ۴- مشکی

منبع ارائه‌دهنده این رندرها همچنین ادعا می‌کند که اطلاعاتی در مورد مشخصات گلکسی A24 به دست آورده است. ظاهرا این گوشی دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی Super AMOLED با رزلوشن FHD+ و رفرش‌ریت ۹۰ هرتز خواهد بود. همچنین گفته می‌شود حداکثر روشنایی آن برابر 1000 نیت خواهد بود. چنین ارتقایی نسبت به گلکسی A23 می‌تواند برای خریدان این دستگاه قابل توجه باشد.

حداکثر روشنایی صفحه نمایش نشان می‌دهد که مانند A34 و A54 این دستگاه هم از فناوری Vision Booster بهره می برد. این فناوری به افزایش روشنایی نمایشگر به همراه حفظ کیفیت رنگ کمک می‌کند.

احتمالا گلکسی A24 مانند نسل قبلی خود از تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ و ۴ گیگابایت رم استفاده کند. فضای ذخیره سازی باید 128 گیگابایت باشد و امکان ارتقا از طریق microSD تا 1 ترابایت را ارائه نماید.

گلکسی ای ۲۴ با یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و شارژ 25 واتی ممکن است.

سامسونگ Galaxy A24 باید دارای دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 و دوربین سه گانه اصلی روی قاب پشتی باشد. این دوربین سه گانه شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS (لرزشگیر اپتیکال تصویر) و دیافراگم f/1.8، دوربین زاویه دید عریض ۵ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 می‌شود.

انتظار می‌رود قیمت Galaxy A24 حدود ۲۸۵ دلار عرضه باشد.

نظر شما چیست؟ منتظر این دستگاه اقتصادی جدید Samsung هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)